دانستنی ها دانستنی ها .

دانستنی ها

فیلر بینی چیست؟

اگر شما هم به دنبال روش‌هایی برای اصلاح فرم بینی خود هستید، فیلر بینی می‌تواند یکی از گزینه‌های عالی باشد. احتمالا در کلینیک‌های زیبایی در مورد تزریق ژل به قسمت‌های مختلف صورت شنیده‌اید. تزریق ژل به بینی چند سالی است، که رواج پیدا کرده و طرفداران زیادی هم داشته است. تزریق فیلر بینی باعث رفع نواقص بینی و ایجاد یک بینی خوش‌فرم با تیغه صاف می‌شود.

در صورتی که قصد انجام روش زیبایی بدون عمل جراحی با فیلر بینی را دارید، بهتر است با چند پزشک متخصص پوست، مو و زیبایی مشاوره داشته و سوالات و نگرانی‌های خود را با پزشک مطرح کنید. متخصص پس از معاینه و بررسی نوع بینی شما، بهترین متد زیبایی و بهترین برند فیلر بینی را پیشنهاد می‌دهد.

فیلر بینی برای چه کسانی مناسب است؟

می‌توان گفت مواردی وجود دارند که پاسخ مناسبی به درمان‌های ارائه شده با تزریق فیلر می‌دهند. این موارد عبارت‌اند از:

پیری بینی: با افزایش سن استخوان فک بالایی که تکیه گاه ساختاری نوک بینی است از بین می‌رود. در نتیجه نوک بینی شروع به افتادن می‌کند و عرض پایه بینی کاهش می‌یابد. این وضعیت را می‌توان با فیلر بینی اصلاح کرد تا به اندازه این پایه افزوده شده و برآمدگی مربوطه به نوک بینی بالا رود.

پل بینی صاف: استفاده از پرکننده پوستی در خط وسط بینی می‌تواند این وضعیت را بهبود ببخشد. این شرایط یکی از ویژگی‌های رایج در بیماران آسیایی به شمار می‌رود.

برآمدگی نوک بینی: امکان اصلاح این وضعیت با تزریق فیلر وجود دارد.

اصلاح عمل جراحی قبلی: بی نظمی‌های بعد از جراحی بینی را می‌توان با استفاده از پرکننده بینی بهبود بخشید. اما بایستی این وضعیت با جراح پلاستیک مورد بحث قرار بگیرد.

اصلاح زاویه نازو فرونتال: این زاویه را می‌توان با فیلر در ناحیه پل بینی بهبود بخشید. این وضعیت بیشتر در طرفین بینی مشاهده می‌شود.

به طور کلی هر گونه برجستگی و عدم تقارنی در بینی با کمک این روش قابل اصلاح است.

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ دی ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۰۲:۵۱ توسط:Admin موضوع: اسپانسر نظرات (0)