دانستنی ها دانستنی ها .

دانستنی ها

ماندگاری تزریق فیلر چشم چقدر است؟

ماندگاری ژل تزریق شده به زیر چشم به چند عامل بستگی دارد. محصول و برندی که استفاده می‌شود و کیفیت آن بر ماندگاری تاثیر گذار است از طرف دیگر ویژگی‌های فردی هم می‌تواند ماندگاری تزریق را تغییر دهد. اما به طور کلی دوام تزریق‌ها زیاد نیست و معمولاً بین ۶ تا ۱۸ ماه است.

شرایط تزریق فیلر زیر چشم

تزریق فیلر چشم باید در شرایط ویژه‌ای انجام شود تا اثربخشی و ماندگاری بیشتر شود و عوارض تزریق به کمترین میزان برسد. به همین جهت اقدات لازم برای انجام تزریق و کم کردن عوارض آن را به دو بخش زیر تقسیم می‌کنیم.

·         اقدامات پیش از تزریق فیلر چشم

·         مراقبت‌های بعد از تزریق فیلر چشم

اقدامات پیش از تزریق فیلر چشم

در روزهای پیش از تزریق فیلر بیمار نباید الکل یا داروهای رقیق‌ کننده کننده خون مانند آسپرین و وارفارین استفاده کند.

قبل از شروع تزریق فیلر چشم پزشک باید پوست محل تزریق را پاک کند تا خطر عفونت کم شود.

بعد از تزریق فیلر زیر چشم چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

نواحی تزریق بعد از پایان کار باید به آرامی ماساژ داده شود.

استفاده از کمپرس سرد روی محل تزریق تورم آن را کم می‌کند. بهتر است هر ده دقیقه یک بار روی محل یخ بگذارید.

به مدت ۲۴ ساعت بعد از تزریق بهتر است ورزش و فعالیت سنگین انجام نشود.

دراز کشیدن و خوابیدن بعد از تزریق فیلر چشم تورم را بدتر می‌کند. پس تا چند ساعت بعد از انجام تزریق بهتر است دراز نکشید.

سایر مقالات مهم .... انواع برندهای فیلر بینی

عوارض جانبی تزریق فیلر زیر چشم

بسیاری از مراجعان نگران عوارض ژل زیر چشم هستند و در اولین مراجعه در مورد عوارض تزریق فیلر زیر چشم و خطراتی که در پی دارد سوال می‌کنند. واقعیت این است که درصورتی‌که تزریق ژل زیر چشم در شرایط بهداشتی، با ژل مرغوب و توسط پزشک متخصص پوست یا زیبایی و با تجربه انجام شود، عوارض فیلر چشم زیاد نخواهد بود و فقط ممکن است بیمار کمی تورم، کبودی یا ناراحتی در محل تزریق احساس کند.

ورم بعد از تزریق فیلر زیر چشم یا کبودی در روز اول و دوم طبیعی است، اما اگر بیش از این مدت طول بکشد به عنوان نشانه خطر تلقی می‌شود.

همچنین عوارض تزریق فیلر زیر چشم وقتی خطرناک می‌شود که تزریق به طور تصادفی به درون عروق خونی انجام ‌شود و عروق را پاره ‌کند. با این که احتمال این مورد کم است اما برای پیشگیری از آن بهتر است تزریق با کانولا انجام شود.

منبع: fillerbini.ir


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۲۸:۵۸ توسط:Admin موضوع: زیبایی نظرات (0)

فیلر بینی چیست؟

تزریق فیلر بینی یک روش بدون جراحی است، که به ایجاد زیبایی در بینی کمک می‌کند. متخصص با تزریق دقیق ژل به بینی می‌تواند، نوک بینی را بالا ببرد و انحنای تیغه بینی را صاف کند. اصلاح فرم بینی با فیلر روش دائمی نبوده و در صورت عدم رضایت پس از چند ماه بینی به حالت قبل بازمی‌گردد.

اگر دارای قوز بینی هستید، این روش می‌تواند مشکل شما را برطرف کند. فیلر با ایجاد حجم در نواحی اطراف برجستگی، سطح آن را یکنواخت می‌کند. همچنین افرادی که تیغه بینی آن‌ها مقعر و فرورفته است، با تزریق ژل به نتیجه خوبی می‌رسند.

بیشتربخوانید... رفع افتادگی بینی با تزریق فیلر

انواع فیلر بینی

دو مورد از موثرترین ترکیبات مورد استفاده در فیلرها، اسید هیالورونیک و کلسیم هیدروکسی لپاتیت است. هر دو فیلر برای اصلاح فرم بینی استفاده می‌شوند. این مواد تولید کلاژن و الاستین را افزایش می‌دهند. کلاژن و الاستین بلوک‌های سازنده پوست هستند. بنابراین با از بین رفتن فیلر طی چند ماه هنوز نتایج حاصل از آن قابل مشاهده است. امروزه فیلرها در برندهای زیادی موجود هستند. برخی برندها بهتر عمل کرده و متخصصان بیشتر از آن‌ها استفاده می‌کنند.

ژل بینی حاوی اسید هیالورونیک

اسید هیالورونیک باعث حفظ رطوبت در زیر پوست شده و هیدراتاسیون (آبرسانی) را بهبود می‌بخشد. از ژل هیالورونیک می‌توان برای کاهش فرورفتگی در قسمت‌های مختلف صورت استفاده کرد. برای از بین بردن جای جوش، افزایش حجم گونه، رفع خط اخم و خطوط پنجه کلاغی، رفع خط لبخند و لیفت بینی از این نوع ژل استفاده می‌شود. اسید هیالورونیک یک ماده طبیعی بوده و در بدن یافت می‌شود. این نوع ژل در حال حاضر به یکی از محبوب‌ترین فیلرها تبدیل شده است.

سایر مقالات ... عوارض تزریق فیلر به بینی

ژل حاوی کلسیم هیدروکسی لپاتیت

کلسیم هیدروکسی لپاتیت به طور طبیعی در استخوان‌ها وجود دارد. یک ترکیب شبه معدنی است و معمولا برای رفع چین و چروک‌های متوسط تا شدید مثل خطوط روی بینی و برای حجم‌دهی در نواحی مختلف صورت استفاده می‌شود. این ژل‌ها به صورت بیوسنتتیک تولید می‌شوند. به این معنی که از هیچ‌گونه فرآورده حیوانی استفاده نمی‌شود. در نتیجه امکان ایجاد واکنش آلرژیک کاهش پیدا می‌کند. معتبرترین برند تجاری بر پایه کلسیم هیدروکسی لپاتیت برند Radiesse است.

بیشتربخوانید... عوامل موثر بر هزینه فیلر بینی

تزریق ژل دائمی به بینی

بیشتر متخصصان از ژل‌های موقت برای اصلاح فرم بینی استفاده می‌کنند. اما ژلی به نام بلافیل وجود دارد، که ماندگاری آن بسیار زیاد است. این نوع ژل حاوی کلاژن و دانه‌های ریز پلی متیل متاکریلات است. بلافیل در سال ۲۰۰۶ برای رفع چین و چروک بینی از سازمان FDA تاییدیه دریافت کرد. در سال ۲۰۱۴ از بلافیل برای درمان اسکارهای آکنه استفاده شد.

این روش به طور کلی بی‌خطر است. اما بهتر است، قبل از تزریق آزمایش پوستی انجام شود. ژل بلافیل برای افراد زیر ۲۱ سال، افراد مبتلا به آلرژی شدید و دارای حساسیت به کلاژن گاوی توصیه نمی‌شود.

منبع: بهترین دکتر فیلر بینی در تهران


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۱۲:۳۵ توسط:Admin موضوع: زیبایی نظرات (0)

آشنایی با مارک‌های فیلر زیر چشم

تزریق فیلر چشم، روشی برای رفع تیرگی ها و چین و چروک چشم است. انواع فیلر چشم با برندهای مختلف تولید می‌شود. اما به طور معمول در تمام فیلرها از اسید هیالورونیک استفااده شده است. این ترکیب تناقضی با ترکیب شیمیایی بدن ندارد و با استفاده‌ی طولانی عارضه‌ای را ایجاد نمی‌کند. بهترین برند فیلر زیر چشم شامل موارد زیر است:

فیلر زیر چشم ژوویدرم

فیلر زیر چشم ژوویدرم توانایی از بین بردن چروک‌های معمولی و عمیق را به مدت ۶ تا ۱۸ ماه دارد و می‌تواند با از بین بردن چروک‌ها چهره را شاداب و جوان کند. این محصول می‌تواند به عنوان یک راه حل تاثیر گذار برای از بین بردن چین و چروک‌های عمیق باشد چون در زمان انعطاف خندیدن و گریه کردنن پوست حالت طبیعی خود را حفظ می‌کند.

سایر مقالات ... پروفایلو پوست

فیلر زیر چشم تنوسیال

فیلر زیر چشم تنوسیال یک شیوه موثر برای از بین بردن چین و چروک صورت و برگرداندن ظاهر جوان به چهره فرد است. با تزریق این ماده کلاژن و اسید هیالورونیک پوست تامین می‌شود و به همین دلیل چهره شاداب و جوان می‌شود.

فیلر زیر چشم استایلج

کسانی که می‌خواهند بهترین مارک فیلر زیر چشم را انتخاب کنند باید  فیلر زیر چشم استایلج  را هم در نظر داشته باشند. استفاده از این برند موجب از بین رفتن سیاهی و چروک اطراف چشم می‌شود و سلامت آن برای افراد بالای ۲۱ سال تایید شده است. همچنین این ژل می‌تواند برای پر کردن گودی و لیفت اطراف چشم مورد استفاده قرار بگیرد.

سایر مقالات ... تزریق ژل خط خنده

تزریق فیلر چشم چگونه است؟

شیوه انجام تزریق ساده است اما در عین حال باید توسط فرد با تخصص و تجربه انجام شود تا خطرات و عوارض فیلر چشم کم شود. با اینکه تزریق درد چندانی ندارد، اما پزشک می‌تواند برای راحت بودن بیمار از داروهای بی‌حسی موضعی استفاده کند. سپس از سوزن خیلی نازک برای پر کردن گودی ناحیه استفاده کند.

در نهایت فیلر زیر پوست بیمار تزریق می‌شود و چین و چروک‌های دور چشم با حداکثر ۵ بار تزریق کردن مسطح و صاف می‌شود.

ماندگاری تزریق فیلر چشم چقدر است؟

ماندگاری ژل تزریق شده به زیر چشم به چند عامل بستگی دارد. محصول و برندی که استفاده می‌شود و کیفیت آن بر ماندگاری تاثیر گذار است از طرف دیگر ویژگی‌های فردی هم می‌تواند ماندگاری تزریق را تغییر دهد. اما به طور کلی دوام تزریق‌ها زیاد نیست و معمولاً بین ۶ تا ۱۸ ماه است.

منبع: www.fillerbini.ir

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۰۶:۲۷ توسط:Admin موضوع: زیبایی نظرات (0)

لیفت نوک بینی

یکی از روشهایی که به تازگی برای اصلاح برخی از نواقص بینی در نظر گرفته شده است؛ و قابل انجام می‌باشد؛ تزریق ژل بینی است. لیفت بینی با تزریق ژل از روش‌های بدون جراحی بینی است، که برای مشکلات و نقایصی چون قوز بینی و رفع افتادگی نوک بینی با فیلر مناسب می‌باشد.

از آنجا که جراحی رینوپلاستی بینی که با برش و بخیه صورت می‌گیرد؛ دارای عوارض خاص خود می‌باشد؛ روشهای غیر جراحی مانند تزریق ژل بینی به دلیل عدم ایجاد عوارض خطرناک فیلر بینی از جایگاه ویژه ای برخوردار است. البته ذکر این نکته ضروری به نظر می‌رسد که همه نقایص بینی با تزریق ژل قابل رفع نخواهند بود و این پزشک است که می‌تواند تشخیص دهد این روش تا چه حد مفید و موثر است.

کاندیدای مناسب این روش

لیفت نوک بینی با تزریق ژل نیز مانند جراحی بینی که برای هر فردی مناسب نیست، ممکن است برای برخی از افراد مناسب در نظر گرفته نشود. در کل می‌توان گفت این روش با توجه به محدودیت هایی که دارد برای افرادی مناسب است که نقایص بسیار بزرگ در بینی خود ندارند. افراد با بینی های بزرگ، گوشتی و قوزهای فاحش، احتمالاً بسته به تشخیص پزشک، نیاز به جراحی بینی خواهند داشت. درواقع با این روش تنها می‌توانید برخی انحرافات یا قوزهای ظاهری بینی را برطرف کرد. نکته دیگر اینکه ژل‌های مورد استفاده در این روش حاوی هیالورونیک اسید هستند که می‌تواند باعث افزایش خاصیت ارتجاعی پوست بینی و جوانی و شادابی شود.

تزریق ژل بینی در موارد زیر توصیه می‌شود:

·         بینی نامتقارن

·         نوک افتاده بینی

·         فرورفتگی روی پره ها

·         برآمدگی روی پره ها

·         کاهش ظاهر قوز بینی

·         بینی های پهن با ظاهر کوبیده

·         رفع نقایص بینی پس از جراحی رینوپلاستی

روش انجام لیفت بینی با تزریق ژل

قبل از تزریق فیلر به بینی پزشک با بررسی نقایصی که در بینی فرد مشاهده می نماید؛ تزریق ژل به بینی را شروع می‌کند. ژل یا فیلر با استفاده از زاویه مورد نظر و درجه بندی تزریق ژل، صورت می گیرد.

قبل از این عمل که به صورت سرپایی انجام می‌شود؛ پزشک برای پیشگیری از احساس درد، از بی حسی موضعی استفاده می‌نماید. روند این عمل با تزریق های مکرر در نقاطی که به تشخیص پزشک مناسب هستند ادامه می‌یابد تا عیوب مورد نظر حذف یا کاهش یابند. استفاده از فیلرهای اسید هیالورونیک می تواند از چسبندگی سطوح مخاطی جلوگیری نماید. تزریق ژل به بینی یکی از بهترین روشها برای زیبا سازی بینی است که بدون ایجاد عوارضی مانند درد، تورم و کبودی و دوران نقاهت بعد از عمل جراحی بینی، فرم ایده آلی را برای بینی ایجاد می‌کند.

اگر شما این روش را در مراکز معتبر و زیر نظر پزشک مجرب در این زمینه انجام دهید؛ می توانید مطمئن باشید که تزریق پرکننده با موفقیت همراه است و دچار عفونت و یا درد و تورم در نواحی تحت تزریق پرکننده نخواهید شد.

منبع: www.fillerbini.ir


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۴۴:۲۹ توسط:Admin موضوع: زیبایی نظرات (0)

رفع قوز بینی با تزریق ژل

رفع قوز بینی با تزریق ژل، یکی از روشهای غیر تهاجمی، آسان و بی خطر در درمان بینی‌های قوزدار است. با تزریق ژل به بینی، بدون اینکه زیر تیغ جراحی بروید و عوارض آن را متحمل شوید، شکل بینی خود را تغییر داده و به طور کامل قوز بینی خود را برطرف نمایید.

بیشتربخوانید... رفع کجی بینی بدون عمل

مراحل تزریق ژل قوز بینی

مشاوره پزشکی

تشخیص اینکه آیا تزریق ژل قوز بینی می‌تواند برای شما مناسب باشد یا خیر، جزو مواردی است که فقط توسط پزشک صورت می‌گیرد. در جلسه مشاوره، پزشک با ارزیابی آناتومی بینی شما و سابقه‌ پزشکیتان، به شما می‌گوید که آیا این روش برای شما مناسب است یا خیر. اگر با رفع قوز بینی، پوشاندن فرورفتگی‌های کوچک روی بینی یا برجسته کردن نوک بینی، خواهان اصلاح فرم بینی خود هستید، استفاده از روش تزریق ژل به شما توصیه می‌شود.

اقدامات قبل از تزریق ژل قوز بینی

اگر شما و پزشک برای تزریق ژل قوز بینی به اتفاق نظر رسیدید، نیاز است پیش از این عمل اقدامات خاصی انجام دهید که این اقدامات عبارتند از:

حداقل 10 روز قبل از تزریق ژل از مصرف آسپیرین، داروهای ضد التهابی (مانند ایبوپروفن، ژلوفن و ادویل)، روغن ماهی، ویتامین E و هرگونه ویتامین یا دارویی که باعث افزایش احتمال خونریزی در شما می‌شود، پرهیز نمایید.

حتماً داروهای مصرفی (درمانی، ویتامینی یا گیاهی) خود را در جلسه مشاوره با پزشک مطرح کنید.

حداقل تا 24 ساعت قبل از تزریق ژل نوشیدنی‌های الکلی مصرف نکنید. الکل باعث افزایش احتمال خونریزی و کبودی می‌شود.

تا 2 هفته قبل از تزریق ژل درمان‌های دندانی (شامل جرم‌گیری) انجام ندهید.

در روز جلسه‌ درمانی، با صورتی پاک به کلینیک مراجعه کنید. از لوازم آرایشی و کرم‌های مرطوب کننده، به ویژه روی بینی و اطراف آن استفاده نکنید.

قبل از تزریق ژل قوز بینی غذایی سبک بخورید.

اقدامات پس از تزریق ژل قوز بینی

پس از تزریق ژل قوز بینی، معمولاً نیاز به اقدامات خاصی نیست؛ فقط رعایت چند نکته زیر ضروری به نظر می‌رسد:

تا یک هفته پس از تزریق ژل بینی، از مصرف سیگار و الکل اجتناب نمایید.

در هنگام استراحت و خوابیدن با استفاده از بالش بلند، زاویه سر و بدن را به 30 درجه برسانید.

در صورت تجویز دارو توسط پزشک، حتماً سر وقت و به موقع آنها را مصرف کنید.

از بخور داغ، سونا، حمام داغ یا هر گونه فشار روی بینی به مدت یک هفته خودداری نمایید.

از دستکاری بینی خود، بپرهیزید.

استفاده از کرم ضد آفتاب را فراموش نکنید

تزریق ژل بینی در چه مواردی انجام می‌شود؟

قوز بینی نسبتاً خفیف تا متوسط

رفع عیوبی مانند گودی بیش از حد در بینی‌هایی که قبلاً جراحی شده‌اند

بینی‌هایی با زاویه‌ تیز و عمیق بین لب بالا و بینی

بینی‌هایی که عدم تقارن‌های جزئی دارند

بینی‌های منقار شکل

منبع: https://www.fillerbini.ir/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۰۶:۰۸ توسط:Admin موضوع: زیبایی نظرات (0)

تزریق فیلر یا ژل برای رفع قوز و اصلاح فرم بینی از جراحی بهتر است

جراحی زیبایی بینی همیشه روند بی نقصی نخواهد بود و اصلاح نقایص ایجاد شده پس از جراحی می تواند بسیار دشوار باشد. در نتیجه استفاده از ژل به مقدار کم برای درمان برخی اشکالات خاص بینی، به روشی مناسب برای اصلاح مشکلات ایجاد شده پس از جراحی برای بینی تبدیل شده است. بعلاوه برخی بیماران که مایل به انجام عمل جراحی نیستند و یا امکان جراحی را ندارند، استفاده از تزریق ژل برای رفع قوز و اصلاح فرم بینی می تواند رویکرد جایگزین جراحی برای آنها باشد.

مزایا

مزایای بسیاری برای رفع قوز بینی با استفاده از تزریق ژل وجود دارد که برخی از آنها عبارتند از:

بهترین گزینه برای بینی هایی که زیاد دراز نیستند و آنهایی که نوک افتاده دارند.
اصلاح تمامی اشکالات جزئی انحراف بینی
ساده بودن این تکنیک
اجرای ساده
روشی بدون هزینه های گزاف، خطر بیهوشی و زمان ریکاوری
جایگزینی برای جراحی
استفاده از ژل های زیست تجزیه پذیر و زیست سازگار
ترمیم سریع هر گونه اشتباه (در صورت وقع)
خودداری از هرگونه آزمایش پوستی
بازیابی شکل و خاصیت ارتجاعی بافت، مشابه بینی جوانان
از چه موادی به عنوان ژل تزریقی در رفع قوز و اصلاح فرم بینی استفاده می شود؟

چهار نوع ژل برای تزریق ژل بینی استخوانی در رفع قوز و اصلاح فرم بینی وجود دارد:

کلاژن های بدست آمده از بدن انسان

این نوع از ژل دارای ایمنی زایی کمتری است و آزمایشات آلرژی برای آنها مورد نیاز نیست. متاسفانه آنها ماندگاری بالایی ندارند و تابحال در بینی استفاده نشده اند.

هیالورونیک اسید (HA)

هیالورونیک اسید (HA) یک مولفه طبیعی از بافت های ارتباطی انسان است که احتمال بروز ایمنی زایی را حداقل می کند. این ماده دارای ماندگاری بالاتری است. HA در سال 2003 توسط سازمان غذا و دارو (FDA)ی امریکا برای پر کردن چین و چروک های خفیف تا شدید اطراف بینی و دهان تایید شد. از HA می توان در تیغه بینی، فرورفتگی بالای بینی و شکل دهی به نوک بینی استفاده کرد و نتایج خوبی هم گرفت.

بیشتربخوانید... انواع شیوه های لیفت کردن بینی

ژل کلسیم هیدروکسی آپاتیت

کلسیم هیدروکسی آپاتیت (CaHA) یک ماده معدنی در استخوان است و در کاربردهای پزشکی مختلفی مورد استفاده قرار گرفته است. این یک ماده غیرایمنی زا است و ماندگاری طولانی تری دارد. از CaHA در تیغه بینی و فرورفتگی بالای بینی استفاده شده است و نتایج خوبی در طول یک سال پس از تزریق ژل نشان داده است.

سیلیکون

سیلیکون یک ماده مصنوعی و بیجان است. سیلیکون مایع به منظور ایجاد یک بافت نرم دائمی، معمولا به لایه زیرپوستی تزریق می‌شود.

منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۲۹:۲۳ توسط:Admin موضوع: زیبایی نظرات (0)

فیلرهای بینی چیست؟ + رفع قوز بینی با فیلر

پرکننده‌های بینی یا فیلر بینی یک راه‌حل برای کمک به اصلاح قوز بینی بدون جراحی است. با استفاده از تزریق اسید هیالورونیک در نقاط استراتژیک، می‌توانیم شکل کلی بینی را برای ظاهری دلپذیر، بدون نیاز به جراحی یا استراحت، ساده کنیم با گذشت زمان، فیلرها به طور طبیعی توسط بدن تجزیه می شوند.

پس از تزریق فیلر بینی چه انتظاراتی باید داشت

پس از تزریق فیلر‌ها، ممکن است درد، تورم و قرمزی در محل تزریق خود مشاهده کنید. ظرف یک یا دو ساعت پس از تزریق قرمزی باید شروع به فروکش کند، و شما می‌توانید نتایج دلخواه خود را بهتر ببینید.

یک کیسه یخ همراه داشته باشید تا بعد از قرار ملاقات از آن استفاده کنید. از جراح بینی خود بپرسید که آیا استفاده از آن برای به حداقل رساندن قرمزی و التهاب مشکلی ندارد.

نتایج باید در عرض یک یا دو هفته کاملاً قابل مشاهده باشد. قرمزی یا کبودی باید تا آن زمان کاملاً فروکش کند.

در مورد زمان استراحت، عملاً هیچ زمانی برای بهبودی وجود ندارد. شما می‌توانید در همان روز به سر کار و فعالیت‌های عادی خود بازگردید.

بیشتر مواد پرکننده ظرف ۶ ماه در لایه پوست شما حل می‌شوند. برخی از مواد پرکننده تا ۳ سال دوام خواهند داشت. پس نتایج برداشتن قوز بینی بدون جراحی و با فیلر، دائمی نیست.

مزایای برداشتن قوز بینی بدون جراحی

رینوپلاستی غیر جراحی به شما امکان می دهد از بیهوشی عمومی خودداری کنید.

بهبودی سریع خواهید داشت.

پس از انجام این روش می توانید در همان روز یا روز بعد به سر کار و فعالیت های معمول خود بازگردید .

نتایج دائمی نیستند، بنابراین اگر از ظاهر آن راضی نیستید، متابولیزه شدن پرکننده‌ها زمان زیادی است.

هزینه رینوپلاستی غیر جراحی بسیار کمتر از جراحی بینی سنتی است.

معایب اصلاح قوز بینی بدون جراحی

اگر به دنبال تغییر چشمگیر و دائمی در ظاهر خود هستید، این روش ممکن است برای شما خیلی مفید نباشد.

عوارض جانبی مانند کبودی و تورم وجود دارد. اما بسیار کمتر از روش سنتی است.

این احتمال وجود دارد که یک سوزن نادرست منجر به خونریزی قابل مشاهده در زیر پوست یا آسیب به بینایی شما شود.

منبع: https://www.fillerbini.ir/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۱۷:۴۴ توسط:Admin موضوع: زیبایی نظرات (0)

ژل پروفایلو

پروفایلو یک روش جدید برای جوان سازی پوست است که آن را محکم تر کرده و باعث می شود که جوان و شاداب به نظر برسید. ماده فعال در این درمان اسید هیالورونیک است. این ماده با نام “فیلر” برای رفع چین و چروک های پوست به کار می رود. با این حال پروفایلو پوست را پر نمی کند و روی سفت کردن پوست تمرکز دارد. خود پوست به طور طبیعی با شلی پوست مقابله می کند. درمان پروفایلو برای نواحی زیر مناسب است:

·         صورت

·         گردن

·         ناحیه دکلته

·         بازو

·         دست

ژل پروفایلو بی خطر و بدون  درد است و به لایه پوست تزریق می شود. این کار به طور موثر سلول های پوستی را تغذیه می کند و تا زمانی که سفتی طبیعی پوست دوباره به دست آید این کار ادامه پیدا می کند. این درمان منحصر به فرد طی ۴ تا ۸ هفته نتایج خود را نشان می دهد.

پروفایلو برای چه افرادی مناسب است؟

این درمان برای هر کسی که پوستی افتاده و شل دارد مناسب است. این به این معنی است که برای افراد بالای ۳۰ سال قابل تزریق است. پروفایلو روند پیری پوست را کاهش می دهد. بعد از ۳۰ سالگی میزان الاستین، کلاژن و اسید هیالورونیک کاهش پیدا کرده و به همین دلیل باعث افتادگی پوست می شود.

بیشتربخوانید... ژل خط خنده چیست؟

هزینه تزریق

هزینه تزریق پروفایلو در هر ناحیه از بدن ۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان است که شامل تزریق ۲ میلی لیتر در هر جلسه می شود.

منبع: مجله اینترنتی زیبایی فیلربینی


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۰۱:۲۸ توسط:Admin موضوع: زیبایی نظرات (0)

کاشت ابرو

ابروها بعد از چشم ها بخش مهم زیبایی صورت است که امروزه بعد از کاشت مو از استقبال بی نظیردر بین خانم ها برخوردار شده است. تحلیل ابرو به علل زیادی رخ می دهد که یکی از مهم ترین آن نازک کردن بیش از حد ابرو و یا تاتو نمودن آن می باشد که آسیب زیادی را به ابرو می رساند. این پروسه باعث می شود که خانم ها برای جبران آن به کاشت ابروی طبیعی روی آورند. یکی از راه هایی که می توان ابروهای کم پشت و نازک خود را اصلاح کرد، کاشت یا پیوند ابرو می باشد که هیچ گونه درد و ناراحتی را ندارد. اخیرا این روش درمانی و زیبایی در بین زنان از استقبال زیادی برخوردار شده است به طوری که آقایان نیز به آن تمایل نشان می دهند. کاشت ابروی طبیعی همچون کاشت مو و یا کاشت ریش و سبیل می باشد با این تفاوت که چون پروسه ی حساس است نیاز به دقت و ظرافت زیادی در کار را دارد.

توجه داشته باشید که تار مو باید در جای مناسب خود و مطابق جهت ابرو صورت گیرد. بهتر است که هم سطح پوست پیوند ایجاد شود و فرد بعد از آن مراقبت ها و نکات را رعایت کند تا نتیجه ایده آل باشد. یکی از سوالات رایج در این زمینه علل ریزش ابرو است که بسیار از پزشک پوست پرسیده می شود و متقاضی خواهان دانستن آن می باشد. به گفته بهترین پزشک پوست برای کاشت ابرو این است که پروسه ریزش ابرو همچون ریزش مو شایع نمی باشد و می توان گفت که علل متعددی برای ریزش وجود دارد.

در برخی افراد شاهد نازک شدن موی ابرو و یا ریزش ابرو هستیم، که می تواند به دلایل زیر باشد:

·         شانه زدن ابرو خلاف جهت رویش مو

·         آسیب و ضربه های وارد شده به سر

·         ابتلا به برخی بیماری ها

·         افزایش سن

افرادی که ناراحت نازک شدن تارهای مو ابروی خود هستند و یا دچار ریزش ابرو می شوند، می توانند کاشت مو را انجام دهند.

کاشت ابرو برای چه افرادی مناسب می باشد؟

افرادی که بنا به دلایل ژنتیکی، برداشتن بیش از حد ابرو، ضربات وارده به سر و یا ابتلا به برخی بیماری ها، دچار ریزش ابرو شده اند، بهترین گزینه های انجام کاشت ابرو هستند. اما افرادی که از ظاهر ابروهای خود راضی نیستند نیز می توانند کاشت ابرو را انجام دهند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ تیر ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۱۹:۱۷ توسط:Admin موضوع: زیبایی نظرات (0)

راهنمای کامل انتخاب بهترین دکتر کاشت ابرو

اخیرا یکی از روش های زیبایی و نیمه تهاجمی که افراد زیادی به خصوص خانم ها و آقایان جوان را به خود متمایل کرده است روش کاشت ابرو، کاشت ریش و سبیل و همچنین کاشت مو می باشد.

ابروها بخش مهم و ویژه ای در صورت به شمار می آید که هر چقدر میزان نازکی آن در چهره زیاد باشد، باعث عدم جذابیت فرد می شود. به همین دلیل افراد برای حجیم کردن ابروها به پزشک پوست مراجعه می کنند و خواهان کاشت یا پیوند ابرو هستند.

ابرو به دلایل مختلفی مانند کندن بیش از حد، آلوپسی  زخم ناشی از آسیب دیدگی صورت یا سوختگی، یا حتی در اثر پیری طبیعی، ممکن است از بین رفته یا نازک شود.

روشی است، شبیه کاشت مو که برای بازسازی ابروهای شما کار می کند. این فرایند با برداشتن موهای اهدا کننده از پوست سر و کاشت آن به ابروها برای دستیابی به ابروهای کامل عمل می کند.

موهای اهدا کننده با استفاده از تکنیک FUE از پشت پوست سر استخراج می شود و سپس زیر میکروسکوپ آماده می شود تا واحدهای فولیکولی منفرد استخراج شود.

پس از این، موهای اهدا کننده به نواحی کم پشت در ابرو یا اطراف ناحیه ابرو وارد می شود تا با استفاده از یک سوزن زیر پوستی 23 سنج در زیر میکروسکوپ با بزرگنمایی ابروهایی با ظاهری طبیعی ایجاد کند.

بهترین دکتر کاشت ابرو

بسیاری از زنان برای دستیابی به نمای چشمگیرتر و مشخص تر، لوازم آرایش، آرایش نیمه دائمی یا خال کوبی را انتخاب می کنند، اما این روش ها هرگز کاملاً قانع کننده به نظر نمی رسند. در حالی که سرم ها، لوسیون ها و معجون هایی در بازار وجود دارند که وعده های اسراف می دهند، نتایج اغلب دور از انتظار است. تنها راه حل برای بازگرداندن ابروها به آنچه طبیعت در نظر گرفته است و به روشی کاملاً طبیعی، انتخاب روش کاشت موی ابرو است یا اگر ابروهای شما به طور طبیعی پراکنده باشد، کاشت ابرو می تواند آنچه را که طبیعت آرزو می کنید به شما بدهد. فراهم کرده بود.

بازگرداندن ابرو به زیبایی طبیعی کار ساده ای نیست، با این حال، حتی در مورد کاشت مو که از موهای خود برای رشد کم و ایجاد شکل مطلوب تر و کامل تر استفاده می کند، زیرا بهترین نتیجه فقط در دست است.

پس باید از بهترین دکتر کاشت ابرو در شهر محل سکونت تان بهره بگیرید. این گونه می توانید با انتخابی درست و آگاهانه نتیجه ای مطلوب کسب کنید.

حال آن که یک فرد چگونه می توانند به طرق مختلف بهترین دکتر کاشت ابرو در تهران را پیدا کند.

در ابتدا باید از فردی جوان و پویاست، در مورد تمام زیر تخصص های کاشت ابرو، از جمله عمل ها زیبایی بسیار علاقه مند است کمک بگیرید.

دانش و تجربه دکتر در کاشت ابرو معیارهای اساسی برای انتخاب جراح مناسب است. فاکتورهای دیگری نیز باید در نظر گرفته شود، مانند: پروتکل درمانی انتخابی، ارتباطات و کیفیت امکانات جراح. همه این نکات مهم هستند، زیرا سلامتی و زیبایی شما در معرض خطر است.

کاشت ابرو یک روش پزشکی است و به همین ترتیب، داشتن آموزش مناسب برای انجام این نوع جراحی مهم است.در ایران، متخصصان پوست یا پزشکانی که قبلاً چنین اقداماتی را انجام داده اند، صلاحیت ارائه این نوع درمان را دارند.

چرا که کاشت ابرو یک روش زیبایی ظریف است که به مهارت بسیار زیادی نیاز دارد. این مهارت، البته به مهارت جراح مربوط است، اما نمی توان تجربه را نادیده گرفت.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ تیر ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۱۶:۰۴ توسط:Admin موضوع: زیبایی نظرات (0)