دانستنی ها دانستنی ها .

دانستنی ها

انواع روش های ضد عفونی آب استخر

 

1.استفاده از تزریق گاز ازن برای ضدعفونی آب استخر: 

یکی از بهترین روش ها استفاده از گاز ازن است. تزریقاین گاز باعث عدم تشکیل جلبک در سطح و دیواره های استخر میشود و همچنین این گاز بسیار ارزان بوده و برای از بین بردن باکتری ها، ویروس ها، میکروب ها و انگل ها استفاده می شود .

بیشتربخوانید... مزایای استخرهای فایبرگلاس

 2. استفاده از کلر برای ضد عفونی

 آب استخر از ماده کلر برای ضدعفونی آب استفاده میشود، اما اگر آب استخر دارای نا خالصی درشت و یا معلق در آب باشد تنها راه حل این مشکل استفاده از فیلتر های میکرونی است . از آنجا که استفاده از فیلترهای میکرونی الیافی مقرون بصرفه نیستند از فیلترهای سیلیس یا شنی و یا حتی در بعضی از موارد از فیلتر دیسکی استفاده میشود . لازم به توضیح بیشتر است که پس از هر بار استفاده از این تجهیزات استخر ( فیلترهای شنی و ماسه ای) باید در مدت زمان معینی نسبت به شستن آنها اقدام کنید. این کار یا بصورت دستی و یا به صورت اتوماتیک انجام میشود که بستگی به انواع فیلترهای آب استخر است که خریداری میکنید.

 3.سیستم تصفیه فیلتراسیون آب استخر

شنا روش دیگر استفاده از فیلترهای سیلیسبرای تصفیه استخر است. سیلیس یا همان شن و ماسه که در دانه بندی های مختلف وجود دارد را میتوانید به راحتی آنها را در بازار تهیه کنید را ابتدا به تناسب دانه های ریز و درشت درون محفظه هایی که به آنها FRP گفته می شود بریزید، این مخازن FRP دارای اشکال مختلف, کوچک, بزرگ و ... هستند که آنها را باید با توجه به فضای موجودی که در اختیار دارید تهیه کنید. البته بهتر است برای این کار از شرکت متخصص در این زمینه کمک بخواهید .

بیشتربخوانید... معایب ساخت استخر بتنی


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ دی ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۹:۳۴ توسط:Admin موضوع: ساخت استخر نظرات (0)