دانستنی ها دانستنی ها .

دانستنی ها

5 مشکل در رابطه با استخر بتونی:

زمانی که می خواهید انواع استخر های ساخته شده در زمین را بسازید، هر کدام از آن ها مشکل به خصوص خود را دارند. استخرهای ساخته شده از جنس وینیل ماندگاری موقت دارند، استخر فایبر گلاس هم از نظر اندازه و عمق دارای محدودیت هستند و در آخر استخر های بتنی هستند که مانند مدل های دیگر دارای مشکلاتی می باشند. در این مطلب می خواهیم به مشکلاتی که در رابطه با استخر بتنی است اشاره کنیم که قبل از ساخت آن در نظر نگرفته اید در واقع ما مواردی را می گوییم که قبل از خرید این مدل استخر باید بدانید.

زبری سطح استخر: اگر در تلاش بوده اید که در استخر بتنی بدون کفش استخر والیبال بازی کنید دقیقا می دانید که راجع به زبری استخر می خواهیم صحبت کنیم. در حقیقت به پاهایتان آسیب می رساند و کاملا زخم می شود و این زبری استخر روز به روز افزایش پیدا می کند.

خدمات تعمیر و نگهداری استخر: بدون طرح سوالی، استخر های بتونی بیشترین نکات نگهداری استخر را در مقایسه با مدل های دیگر استخر های ساخته شده در زمین دارند. برای مثال جنس فایبرگلاسی و وینیلی هیچ نگرانی در برابر میزان کلسیم موجود در آب استخر ندارند این مورد فقط در رابطه با استخر بتنی وجود دارد. کلسیم موجود در آب سطح استخر را صاف و هموار می کند و میزان کم آن باعث ایجاد زمختی و زبری روی سطح استخر می شود.

روکش کردن مجدد: بسیاری از کسانی که صاحب استخر بتنی هستند در این مورد هیچ نظری ندارند چون که بر این باورند که استخر بتنی را باید در آینده روکش کنند. به همین دلیل است که اکثر شرکت ها ممکن است به آنها گارانتی مادام العمر بدهند اما به این معنی نیست که تا پایان ساخت استخر می باشد در واقع گارانتی استخر بتونی تا قبل از ساخت آن می باشد .

ناسازگاری با نمک: بسیاری از افراد این موضوع را نمی دانند اما سطوح بتونی کاملا حساس به نمک هستند و به راحتی می توانند ترک خورده یا از بین بروند به دلیل این موضوع و با در نظر گرفتن این حقیقت که آب نمک در همه جای دنیا وجود دارد، این را بدانید که اگر از ژنراتور کلر و نمک برای استخر بتونی استفاده کنید باید زودتر از موعد دوباره آن را روکش کنید.

نصب و راه اندازی: اغلب نصب آن ممکن است هفته ها طول بکشد و ممکن است در فصولی که می خواهید از استخر استفاده کنید، تکمیل نشود. پس اگر خواستید یک مدل از آن را در فضای پشتی منزل تان نصب کنید راجع به زمان و فرایند راه اندازی، اطلاعات کامل را کسب کنید. پنج مورد از مشکلاتی که در رابطه با نصب استخر بتونی وجود دارد را بیان کردیم در مقابل این مشکلات، مزایایی نیز وجود دارد که آن را به استخری انعطاف پذیر و مناسب تبدیل کرده است که می توانید برای ساخت آن در فضای پشتی منزل تان اقدام کنید.

بیشتربخوانید... سیستم گرمایش استخر

 

برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۰۵:۲۶ توسط:Admin موضوع: ساخت استخر نظرات (0)