دانستنی ها دانستنی ها .

دانستنی ها

از بین بردن خانگی جوش صورت

برای درمان انواع جوش صورت و از بین بردن آن چند روش ساده و خانگی وجود دارد. در این مطلب روش‌هایی برای درمان سریع جوش صورت به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانند سلول‌های مرده پوست را از بین برده و باعث رفع جوش صورت و درمان جای جوش شوند. در ادامه با بهترین دکتر درمان جوش همراه باشید.

علت جوش صورت چیست؟

برای اکثر مردم جوش‌ صورت تنها نشانه‌ای از مشکلات پوستی است که در نتیجه‌ی اختلال بخش‌های تولید‌کننده‌ی چربی پوست به وجود آمده‌ است. به طور کلی این بخش‌ها به دلایلی بیش فعال می‌شوند و شروع به تولید مقدار زیادی چربی می‌کنند که در نتیجه‌ی آن این بخش‌ها در چربی غوطه ور می‌شوند.

ارگانیسم‌های زنده‌ی میکروسکوپی که به طور معمول روی پوست وجود دارند در این حجم زیاد چربی به دام می‌افتند و باعث ایجاد آلودگی و تولید ترشحات بعدی می‌شوند. این اتفاقی است که نقطه‌ی برآمده روی پوست که آن را جوش می‌نامیم، ایجاد می‌کند.

بیشتربخوانید... رفع جوش های بلوغ

روش‌های درمان جوش صورت

بسیاری از مردم قبول دارند که استفاده از مواد شیمیایی خشن، شست‌وشوی طاقت فرسا و حتی لایه برداری‌ و لیزر کردن تحت‌ نظر پزشک واقعا پوست را حساس کرده و مشکل را تشدید می‌کند. بنابراین می‌توان برای جوش‌های دوره‌ای با دفعات ظهور محدود، از راه‌های درمانی فوق‌العاده متداولی که جوش‌ و آکنه را با سرعت و به راحتی از بین می‌برند استفاده کرد.

·         روش‌های درمان جوش صورت

·         از بین بردن جوش صورت با یخ

·         درمان جوش با روغن زیتون

·         از بین بردن جوش صورت با ماست

·         درمان جوش صورت با سیب و عسل

·         درمان جوش صورت با ژل آلوئه‌ ورا

·         درمان جوش صورت با خیار

·         از بین بردن جوش صورت با آبلیمو

منبع: مجله سلامتی

 

برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۲۳:۵۴ توسط:Admin موضوع: زیبایی نظرات (0)