دانستنی ها دانستنی ها .

دانستنی ها

4 دلیلی که شما را قانع میکند عمل لاغری را تجربه کنید

این شما و این هم 4 دلیل محکمه پسندی که به شما میگوید برای خلاص شدن از شر چاقی و به دست آوردن سلامتی باید عمل لاغری انجام دهید.

بیشتربخوانید... ریزه خواری بعد از اسلیو

 ۱. با هیچ روش دیگری اندازه عمل لاغری وزن کم نمیکنید 

کسانی که تجربه عمل جراحی لاغری مثل عمل اسلیو معده را دارند خودشان به زبان خودشان اقرار میکنند که با هیچ روشی و با هیچ تلاشی نتوانستیم این همه وزن کم کنیم. شما با قرار گرفتن زیر تیغ این جراحی، میتوانید هم وزن زیادی کم کنید و هم با بیماری هایی که ناشی از چاقی هستند، تقریبا خداحافظی کنید. البته میزان وزنی که از دست میدهید به موارد زیر بستگی دارد:

·         نوع عمل جراحی شما

·         عادت ها و سبک زندگی بعد از عمل

·         و هدف از کاهش وزن شما

 ۲. تغذیه و خورد و خوراک شما بهتر از هر وقت دیگری میشود

هرچند که با انجام عمل لاغری میتوان وزن بسیار زیادی را از دست داد، اما این وزن به صورت آنی و دقیقا بعد از عمل کم نمیشود. بیمار باید طبق برنامه غذایی مناسب و برنامه ورزشی که برایش تعیین شده پیش برود تا سلامت خود را حفظ کند و وزنش کم کم شروع به کم شدن کند. لزوم پایبندی به این برنامه منظم و موثر، باعث میشود که شما هر چیزی نخورید و هر فعالیت مخربی انجام ندهید. شما کم میخورید و دقیقا همان چیزی را میخورید که به آن نیاز دارید. این کم کم تبدیل به یک عادت خوب میشود.

 ۳. با یک عالمه آدم دقیقا مثل خودتان آشنا میشوید

شاید تا قبل از عمل فکر کنید که دوستان کمی دارید و یا کمتر کسی پیدا میشود که شما را درک کند و انقدر با تمسخر سر به سر شما نگذارد. اما بعد از عمل، همه چیز عوض میشود. شما از طریقمتخصص جراحی لاغری خود با افرادی که مثل شما عمل چاقی انجام داده اند آشنا میشوید. این افراد دقیقا روحیات شما را دارند، و میتوانند دوست خوبی برایتان شوند. زیرا همزمان با هم در یک مسیر مشترک قرار دارید. به جز این، شما دوستان جدیدی برای ادامه زندگی خود پیدا میکنید و دیگر کسی به خاطر ظاهر چاقتان به شما خورده نمیگیرد و از این به بعد از اندام شما خوششان می آید. تجربیات کسانی که عمل بای پس معده انجام داده اند نشان میدهد آن ها بعد از عمل دوستان بسیار بیشتری پیدا کرده اند.

بیشتربخوانید... نشتی بعد از اسلیو

 ۴. طول عمر شما افزایش پیدا میکند

چاقی فقط روی ظاهر شما تأثیر نمی گذارد. این بیماری می تواند کیفیت زندگی شما را به شدت کاهش دهد و حتی طول عمرتان را نیز کمتر از سایر افراد و اطرافیانتان کند.حتما خودتان هم میدانید که چاقی مرضی است که بقیه بیماری ها را روانه جسم و جان شما میکند. اغلب کسانی که چاقی مفرط دارند بیماری هایی نظیر دیابت و فشار خون بالا دارند و این بیماری ها میتوانند طول عمر را به شدت به خطر بی اندازند.

منبع: gymju.ir

 

برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۵۲:۱۴ توسط:Admin موضوع: جراحی لاغری نظرات (0)