دانستنی ها دانستنی ها .

دانستنی ها

کاشت ابرو با خواب کاملا طبیعی

کاشت طبیعی ابرو فرآیندی شبیه به کاشت مو است. در واقع فولیکول‌های سالم باید به قسمتی از ابرو که دچار ریزش شده است، انتقال یافته و پیوند انجام گیرد. اما اکنون این سوال پیش می‌آید که فولیکول مو از کجا تامین می‌گردد؟ اگر متخصص بخواهد از مو‌های موجود در ابرو برای استخراج فولیکول استفاده کند، قطعاً همان قسمت که مشکلی ندارد نیز تخلیه خواهد شد. لذا کاشت مو برای ابرو با استفاده از فولیکول موی پشت گوش و یا در درجه دوم، موی پشت سر انجام خواهد شد.

مراحل کاشت ابرو طبیعی

در ادامه تمامی مراحل کاشت ابرو از ابتدا تا انتها را برای شا عزیزان بیان کرده‌ایم:

مرحله اول : طراحی ابرو

در اولین قدم شما باید با پزشک خود صحبت کنید و به او بگویید چه مدل ابرویی را دوست دارید. در زمان کاشت به همان شیوه که دوست دارید، طراحی ابرو انجام گرفته و کاشت فولیکول‌ها در محدوده مشخص شده صورت می‌گیرد.

مرحله دوم : برداشت گرافت

مو به صورت دسته‌های تک شاخه‌ای، دوشاخه، سه شاخه و چهار شاخه رشد می‌کند که به هر شاخه، گرافت گفته می‌شود. اکنون متخصص برای ایمپلنت ابرو، به سراغ برداشت گرافت از بانک مو خواهد رفت.

مرحله سوم : کاشت فولیکول

سپس فولیکول مو در قسمتی از ابرو که ریزش داشته است، کاشته می‌شود. این مرحله به دقت بالایی نیاز دارد تا هم فولیکول در عمق مناسب قرار گرفته و هم زاویه کاشت متناسب با طرح اولیه باشد.

کاشت ابرو با خواب طبیعی

روبروی آینه بایستید و به ابرو‌های خود دقت کنید. متوجه می‌شوید که هر ابرو از سه زاویه تشکیل شده است و جهت رشد مو‌ها در ابرو به گونه‌ای است که به اصطلاح‌ خواب طبیعی در آن رعایت شده است. زمانی که قرار است کاشت ابرو را انجام دهید، باید به مسأله خواب طبیعی ابرو‌ها نیز توجه کنید. در واقع این موضوع به مهارت متخصص بستگی دارد که چه اندازه با ظرأفت عمل کند تا کاشت ابرو با خواب طبیعی اتفاق بیفتد. روش‌های مختلفی برای این منظور وجود دارد ولی متخصص عمدتاً به سراغ روش FIT ، SUT و FUT می‌رود. از مزایای پیوند ابرو با خواب طبیعی عبارتند از:

 

·         ابرو‌های شما ظاهری کاملاً طبیعی و یکنواخت خواهند داشت به گونه‌ای که چهره شما را جوان‌تر و شاداب‌تر خواهد کرد.

·         نیازی نیست که از این به بعد به سراغ روش‌های مصنوعی همانند میکروبیلدینگ، سایه یا هاشور بروید بلکه ابرو‌های طبیعی خود را دارید که همانند سایر مو‌های موجود در ابرو، رشد می‌کنند و می‌توانید حتی رنگ و حالت آن‌ها را تغییر دهید.

·         این روش برخلاف روش‌های آرایشی، ماندگاری همیشگی دارد. بنابراین اگر شما به خوبی از ابرو‌های خود مراقبت کنید، بعد از کاشت ابرو از نتیجه پیوند راضی خواهید بود.

 

برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۰۷:۱۱ توسط:Admin موضوع: زیبایی نظرات (0)