دانستنی ها دانستنی ها .

دانستنی ها

کاشت ابرو چیست؟

یک روش زیبایی که در آن با کمک تکنیک های مختلفی می توان فرم ابرو، کم حجم و نازک بودن آن را اصلاح کرد.

چه کسانی نیاز به  کاشت ابرو دارند؟

افرادی که دارای ابروهای نازک، کم حجم و کم پشتی هستند و یا در اثر اصلاح بیش از حد و جراحی، موهای خود را از دست داده اند، می توانند برای کاشت ابرو اقدام کنند.

هزینه کاشت ابرو چقدر است؟

معمولا قیمت کاشت ابرو بین 3 میلیون تومان تا 5 میلیون تومان متغیر است، این تفاوت قیمت به عواملی مختلفی بستگی دارد. که در این مقاله درباره آن بحث خواهیم کرد.

عواملی در تعیین هزینه کاشت ابرو نقش دارند؟

تخصص و مهارت پزشک

متخصص با مهارت بالایی کاشت ابرو را انجام می دهد و از بروز عوارض جدی و صدمه به بافت های اطراف مو و ابرو جلوگیری می کند و احتمال بروز آن ها را به حداقل می رساند. اگر کاشت ابرو توسط پزشک بی تجربه انجام شود، احتمال بروز عوارضی مانند التهاب، قرمزی، حساسیت و آسیب به سایر بافت ها بیشتر می شود.

با توجه به مطالب گفته شده تخصص و تجربه پزشک در تعیین هزینه کاشت ابرو نقش دارد، افراد متخصص و کاربلد دستمزد بیشتری دریافت می کنند.

نوع روش کاشت ابرو

کاشت ابرو طبیعی با موهای طبیعی، کاشت ابرو با موهای مصنوعی، کاشت ابرو با نوارهای ابرو و یا روش میکرو پیگتیشن از جمله روش های کاشت ابرو هستند. هر کدام از این روش با توجه به تکنیک، دستگاه ها به کارفته، استفاده از موهای طبیعی و مصنوعی و مدت زمان انجام آن ها، هزینه های متفاوتی دارند. اگر کاشت ابرو با موهای طبیعی و با دستگاه های پیشرفته انجام شوند، هزینه آن گران است.

مواد مورد استفاده

نوع مواد، کیفیت و ماندگاری این مواد به طور مستقیم بر روی قیمت کاشت ابرو تاثیر می گذارد. برند های مختلفی در بازار وجود دارد که براساس کیفیت و ماندگاری متفاوت هستند. برندهای معتبر از مواد با کیفیت و با ماندگاری بالا استفاده می کنند و قطعا هزینه بیشتری دارند.

تعیین هزینه کاشت ابرو با توجه به هزینه های جانبی

هزینه های جانبی مانند هزینه انجام آزمایش، داروهای تجویز شده، جزء هزینه های کاشت ابرو به حساب می آیند.

هزینه های کلینیک

در کلینیک ها، نوع خدمات، تجهیزات مورد استفاده، دستگاه های مورد نیاز برای کاشت ابرو در قیمت آن تاثیر دارند.

فرم ابرو و میزان گرافت های مورد نیاز

یکی دیگر از عوامل موثر در قیمت کاشت ابرو، فرم ابروهای درخواستی فرد است، اگر فرم درخواستی فرد مدلی پهن باشد، باید تعداد گرافت های بیشتر را برای کاشت این مدل ابرو برداشت که در افزایش قیمت کاشت ابرو نقش دارد.

تعداد گرافت های مورد نیاز برای کاشت ابرو

از جمله عوامل تاثیر گذار در هزینه کاشت ابرو میزان تراکم ابروی درخواستی فرد است که بروی میزان گرافت های مورد نیاز برای کاشت تاثیر دارد. ابروهای پر تراکم، گرافت های بیشتری نیاز دارد و در این حالت، زمان و پیچیدگی های بیشتری برای برداشت گرافت و کاشت مو نیاز است و به طبع هزینه بیشتری لازم دارد.

تعداد جلسات مورد نیاز برای کاشت

معمولا کاشت ابرو در یک جلسه انجام می شود اما ممکن است که به دلیل کم حجم بودن ابروهای فرد و شرایط دیگر، تعداد جلسات بیشتری برای کاشت نیاز داشته باشد.

تعداد جلساتی که نیاز است تا فرد به فرم در درخواستی برسد، در هزینه های نهایی کاشت ابرو تاثیر دارد.

در دسترس بودن کلینیک

محل و موقعیت کلینیک یکی از عوامل تعین کننده در در هزینه کاشت ابرو است، قیمت کاشت ابرو در تهران به دلیل دسترسی، رقابت و هزینه املاک متفاوت است.

منبع: مجله سلامتی بیمارستان


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ تیر ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۲۵:۵۷ توسط:Admin موضوع: زیبایی نظرات (0)