دانستنی ها دانستنی ها .

دانستنی ها

راهنمای کامل انتخاب بهترین دکتر کاشت ابرو

اخیرا یکی از روش های زیبایی و نیمه تهاجمی که افراد زیادی به خصوص خانم ها و آقایان جوان را به خود متمایل کرده است روش کاشت ابرو، کاشت ریش و سبیل و همچنین کاشت مو می باشد.

ابروها بخش مهم و ویژه ای در صورت به شمار می آید که هر چقدر میزان نازکی آن در چهره زیاد باشد، باعث عدم جذابیت فرد می شود. به همین دلیل افراد برای حجیم کردن ابروها به پزشک پوست مراجعه می کنند و خواهان کاشت یا پیوند ابرو هستند.

ابرو به دلایل مختلفی مانند کندن بیش از حد، آلوپسی  زخم ناشی از آسیب دیدگی صورت یا سوختگی، یا حتی در اثر پیری طبیعی، ممکن است از بین رفته یا نازک شود.

روشی است، شبیه کاشت مو که برای بازسازی ابروهای شما کار می کند. این فرایند با برداشتن موهای اهدا کننده از پوست سر و کاشت آن به ابروها برای دستیابی به ابروهای کامل عمل می کند.

موهای اهدا کننده با استفاده از تکنیک FUE از پشت پوست سر استخراج می شود و سپس زیر میکروسکوپ آماده می شود تا واحدهای فولیکولی منفرد استخراج شود.

پس از این، موهای اهدا کننده به نواحی کم پشت در ابرو یا اطراف ناحیه ابرو وارد می شود تا با استفاده از یک سوزن زیر پوستی 23 سنج در زیر میکروسکوپ با بزرگنمایی ابروهایی با ظاهری طبیعی ایجاد کند.

بهترین دکتر کاشت ابرو

بسیاری از زنان برای دستیابی به نمای چشمگیرتر و مشخص تر، لوازم آرایش، آرایش نیمه دائمی یا خال کوبی را انتخاب می کنند، اما این روش ها هرگز کاملاً قانع کننده به نظر نمی رسند. در حالی که سرم ها، لوسیون ها و معجون هایی در بازار وجود دارند که وعده های اسراف می دهند، نتایج اغلب دور از انتظار است. تنها راه حل برای بازگرداندن ابروها به آنچه طبیعت در نظر گرفته است و به روشی کاملاً طبیعی، انتخاب روش کاشت موی ابرو است یا اگر ابروهای شما به طور طبیعی پراکنده باشد، کاشت ابرو می تواند آنچه را که طبیعت آرزو می کنید به شما بدهد. فراهم کرده بود.

بازگرداندن ابرو به زیبایی طبیعی کار ساده ای نیست، با این حال، حتی در مورد کاشت مو که از موهای خود برای رشد کم و ایجاد شکل مطلوب تر و کامل تر استفاده می کند، زیرا بهترین نتیجه فقط در دست است.

پس باید از بهترین دکتر کاشت ابرو در شهر محل سکونت تان بهره بگیرید. این گونه می توانید با انتخابی درست و آگاهانه نتیجه ای مطلوب کسب کنید.

حال آن که یک فرد چگونه می توانند به طرق مختلف بهترین دکتر کاشت ابرو در تهران را پیدا کند.

در ابتدا باید از فردی جوان و پویاست، در مورد تمام زیر تخصص های کاشت ابرو، از جمله عمل ها زیبایی بسیار علاقه مند است کمک بگیرید.

دانش و تجربه دکتر در کاشت ابرو معیارهای اساسی برای انتخاب جراح مناسب است. فاکتورهای دیگری نیز باید در نظر گرفته شود، مانند: پروتکل درمانی انتخابی، ارتباطات و کیفیت امکانات جراح. همه این نکات مهم هستند، زیرا سلامتی و زیبایی شما در معرض خطر است.

کاشت ابرو یک روش پزشکی است و به همین ترتیب، داشتن آموزش مناسب برای انجام این نوع جراحی مهم است.در ایران، متخصصان پوست یا پزشکانی که قبلاً چنین اقداماتی را انجام داده اند، صلاحیت ارائه این نوع درمان را دارند.

چرا که کاشت ابرو یک روش زیبایی ظریف است که به مهارت بسیار زیادی نیاز دارد. این مهارت، البته به مهارت جراح مربوط است، اما نمی توان تجربه را نادیده گرفت.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ تیر ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۱۶:۰۴ توسط:Admin موضوع: زیبایی نظرات (0)