دانستنی ها دانستنی ها .

دانستنی ها

کاشت ابرو

ابروها بعد از چشم ها بخش مهم زیبایی صورت است که امروزه بعد از کاشت مو از استقبال بی نظیردر بین خانم ها برخوردار شده است. تحلیل ابرو به علل زیادی رخ می دهد که یکی از مهم ترین آن نازک کردن بیش از حد ابرو و یا تاتو نمودن آن می باشد که آسیب زیادی را به ابرو می رساند. این پروسه باعث می شود که خانم ها برای جبران آن به کاشت ابروی طبیعی روی آورند. یکی از راه هایی که می توان ابروهای کم پشت و نازک خود را اصلاح کرد، کاشت یا پیوند ابرو می باشد که هیچ گونه درد و ناراحتی را ندارد. اخیرا این روش درمانی و زیبایی در بین زنان از استقبال زیادی برخوردار شده است به طوری که آقایان نیز به آن تمایل نشان می دهند. کاشت ابروی طبیعی همچون کاشت مو و یا کاشت ریش و سبیل می باشد با این تفاوت که چون پروسه ی حساس است نیاز به دقت و ظرافت زیادی در کار را دارد.

توجه داشته باشید که تار مو باید در جای مناسب خود و مطابق جهت ابرو صورت گیرد. بهتر است که هم سطح پوست پیوند ایجاد شود و فرد بعد از آن مراقبت ها و نکات را رعایت کند تا نتیجه ایده آل باشد. یکی از سوالات رایج در این زمینه علل ریزش ابرو است که بسیار از پزشک پوست پرسیده می شود و متقاضی خواهان دانستن آن می باشد. به گفته بهترین پزشک پوست برای کاشت ابرو این است که پروسه ریزش ابرو همچون ریزش مو شایع نمی باشد و می توان گفت که علل متعددی برای ریزش وجود دارد.

در برخی افراد شاهد نازک شدن موی ابرو و یا ریزش ابرو هستیم، که می تواند به دلایل زیر باشد:

·         شانه زدن ابرو خلاف جهت رویش مو

·         آسیب و ضربه های وارد شده به سر

·         ابتلا به برخی بیماری ها

·         افزایش سن

افرادی که ناراحت نازک شدن تارهای مو ابروی خود هستند و یا دچار ریزش ابرو می شوند، می توانند کاشت مو را انجام دهند.

کاشت ابرو برای چه افرادی مناسب می باشد؟

افرادی که بنا به دلایل ژنتیکی، برداشتن بیش از حد ابرو، ضربات وارده به سر و یا ابتلا به برخی بیماری ها، دچار ریزش ابرو شده اند، بهترین گزینه های انجام کاشت ابرو هستند. اما افرادی که از ظاهر ابروهای خود راضی نیستند نیز می توانند کاشت ابرو را انجام دهند.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ تیر ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۱۹:۱۷ توسط:Admin موضوع: زیبایی نظرات (0)