دانستنی ها دانستنی ها .

دانستنی ها

آماده شدن برای مسافرت بعد از عمل اسلیو

قبل از شروع هر گونه برنامه سفر، مهم است که برنامه های خود را با پزشک خود در میان بگذارید. پزشک شما می تواند توصیه های شخصی به شما ارائه دهد و مطمئن شود که از نظر فیزیکی برای سفر آماده هستید.

بیشتربخوانید... ریزش مو پس از عمل اسلیو معده

علاوه بر این، ممکن است لازم باشد برخی تنظیمات را در برنامه سفر خود انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که راحت و ایمن هستید. در اینجا نکاتی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید:

از کوچک شروع کنید: اگر قصد دارید یک سفر طولانی مدت داشته باشید، برای آزمایش سطح راحتی خود، با یک سفر کوتاه شروع کنید. این به شما کمک می کند تا قبل از شروع یک سفر طولانی تر، توانایی خود را در انجام سفر ارزیابی کنید و تنظیمات لازم را انجام دهید.

بسته بندی عاقلانه: مطمئن شوید که هر گونه دارو، مکمل و تجهیزات پزشکی را که ممکن است در طول سفر به آن نیاز داشته باشید، بسته بندی کنید. این شامل لباس های فشرده، پانسمان زخم و سایر لوازم پزشکی می شود. همچنین ایده خوبی است که میان وعده های سالم و آب بسته بندی کنید تا در طول سفر خود را هیدراته و تغذیه کنید.

برای وعده های غذایی خود برنامه ریزی کنید: خوردن سالم و هیدراته ماندن به ویژه پس از اسلیو معده مهم است. وعده های غذایی خود را از قبل برنامه ریزی کنید و مطمئن شوید که در طول سفر به غذاها و نوشیدنی های مغذی دسترسی دارید. همچنین ممکن است بخواهید میان وعده ها یا وعده های غذایی خود را بسته بندی کنید تا مطمئن شوید که گزینه های سالم به راحتی در دسترس دارید.

نحوه حمل و نقل خود را در نظر بگیرید: بسته به طول و ماهیت سفر خود، ممکن است نیاز داشته باشید که برای نحوه حمل و نقل خود مکان های ویژه ای ایجاد کنید. به عنوان مثال، ممکن است لازم باشد یک صندلی بزرگتر در هواپیما رزرو کنید یا برای اقامت های ویژه در قطار یا اتوبوس ترتیب دهید.

استراحت کنید: مسافرت یا پرواز بعد از عمل اسلیو معده می تواند خسته کننده باشد. حتماً برای حرکات کششی، راه رفتن و استراحت مکرر استراحت کنید. این به جلوگیری از لخته شدن خون و سایر عوارض احتمالی اسلیو کمک می کند.

بیمه مسافرتی را در نظر بگیرید: در نهایت، خرید بیمه مسافرتی را در نظر بگیرید تا در صورت بروز عوارض غیرمنتظره پزشکی از خود محافظت کنید. این می تواند به شما آرامش دهد و به شما کمک کند از پرداخت صورت حساب های پزشکی پرهزینه جلوگیری کنید.

رفرنس


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۳۴:۲۷ توسط:Admin موضوع: جراحی لاغری نظرات (0)