دانستنی ها دانستنی ها .

دانستنی ها

کلاه گیس برای بیماران شیمی درمانی

بیماران شیمی درمانی معمولا تمامی موهای سر خود را از دست می دهند و از بانک موی مناسبی برای پیوند مو برخوردار نیستند. به همین دلیل استفاده از روش کلاه گیس به منظور ترمیم کردن موهای انها می تواند گزینه مناسبی باشد.

کلاه گیس در واقع به گونه ای است که بر روی سر به شکل موقت قرار می گیرد و امکان برداشتن آن از  روی سر در مواقع مورد نظر وجود دارد و شخص می تواند هر مواقعی که مایل بود از کلاه گیس استفاده کند و به پوست سر خود تنفس دهد.

انواع کلاه گیس‌ شیمی درمانی

بیماران شیمی درمانی که قصد داشته باشند از کلاه گیس به منظور ترمیم مو بهره مند گردند امکان استفاده از انواع کلاه گیس را خواهند داشت که انواع آن عبارتند از:

کلاه گیس مصنوعی

کلاه گیس مصنوعی یکی از انواع کلاه گیس است که در ساخت آن از الیاف مصنوعی نانو استفاده می شود و این الیاف مصنوعی بر روی یک شبکه توری قرار گرفته می شوند و سپس با استفاده از این شبکه بر روی سر قرار می گیرند.

بیمارانی که بر اساس ابتلا به سرطان شیمی درمانی کرده اند امکان استفاده از کلاه گیس مصنوعی را خواهند داشت.

کلاه گیس طبیعی

کلاه گیس طبیعی یکی دیگر از انواع کلاه گیس است که در ساخت آن از موهای طبیعی انسان استفاده می شود و به جای استفاده از الیاف مصنوعی در ساخت آن از موی طبیعی بهره گرفته می شود که با این وجود میزان طبیعی بودن کلاه گیس بسیار افزایش پیدا می کند.

بیمارانی که شیمی درمانی انجام داده باشند نیز می توانند کلاه گیس طبیعی را مورد استفاده قرار دهند و به زیبایی چهره خود بیفزایند.

کدام نوع کلاه گیس برای بیماران شیمی درمانی بهتر است؟

در میان دو نوع کلاه گیس ذکر شده در فوق می توان گفت که کلاه گیس طبیعی از مزیت های بیشتری برای بیماران شیمی درمانی برخوردار است. زیرا این نوع کلاه گیس جلوه طبیعی تری به شخص می دهد و از مصنوعی شدن چهره جلوگیری می کند.

علاوه بر آن استفاده از این کلاه گیس از دوام و ماندگاری بیشتری برخوردار است و در مقایسه با کلاه گیس مصنوعی دیر تر زیبایی و حالت خود را از دست می دهد.

کلاه گیس طبیعی را می توان در مدل ها و رنگ های مختلف تهیه کرد و مورد استفاده قرار داد که با این وجود هم بانوان و هم آقایان امکان استفاده از این روش را برای ترمیم مو خواهند داشت.

استفاده از کلاه گیس طبیعی باعث می شود که شخص به راحتی بتواند امور روزمره خود را انجام دهد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۰۰:۴۰ توسط:Admin موضوع: اسپانسر نظرات (0)