دانستنی ها دانستنی ها .

دانستنی ها

معرفی انواع عمل لاغری شکم

امروزه عمل لاغری به یکی از آخرین‌ روش‌های کاهش وزن تبدیل شده است و افرادی که از انواع رژیم و ورزش به نتیجه نرسیده‌اند، بدن خود را به تیغ جراحی می‌سپارند تا در عرض چند ساعت چند کیلوگرم وزن کم کنند. از بین انواع عمل لاغری، عمل لاغری شکم بسیار بیشتر مورد استقبال است.

 از دست دادن مقدار قابل توجهی از وزن اضافی می‌تواند کیفیت زندگی شما را بهبود ببخشد و انجام بسیاری از فعالیت‌های روزانه را آسان‌تر کند. همچنین از مهمترین مزایای کاهش وزن، کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های مرتبط با چاقی است؛ مانند دیابت نوع دو، کلسترول بالا یا هیپرلیپیدمی، فشار خون بالا و آپنه انسدادی خواب.

بیشتر بخوانید... بهترین جراحان لاغری در تهران

عمل لاغری چیست؟

یکی از راه‌های مقابله با چاقی، جراحی چاقی است. جراحی چاقی معمولاً منجر به کاهش وزن سریع می‌شود و به همین دلیل عوارض کوتاه مدت و طولانی مدت متعددی دارد که آن را به یک روش پرریسک کاهش وزن تبدیل می‌کند. عمل‌ لاغری شکم و دیگر اندام‌ها به چند شیوه انجام می‌شود. برخی عمل‌های لاغری با جراحی عمومی انجام می‌شود و برخی با جراحی‌های جزئی و سرپایی یا با دستگاه لاغرکننده.

بیشتربخوانید... درن عمل لاغری چیست

انواع عمل لاغری چیست؟

بسته به بدن هر فرد و نیاز او به کاهش وزن، روش‌های متعددی برای کم کردن وزن و برداشتن چربی‌های اضافه بدن وجود دارد، برخی از مهم‌ترین آنها عبارتند از:

·         عمل لاغری بای پس معده به روش Roux-en-Y

·         عمل لاغری ابدومینوپلاستی

·         عمل لاغری اسلیو

·         جراحی بای پس روده (جابه جایی دوازدهه)

·         عمل لاغری بای پس معده به روش انحراف بلیو پانکراتیک

·         عمل لاغری امگا

·         عمل لاغری پلیکاسیون

·         عمل لاغری لیپوماتیک

منبع: https://www.gymju.ir/


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۲۱:۳۴ توسط:Admin موضوع: جراحی لاغری نظرات (0)