دانستنی ها دانستنی ها .

دانستنی ها

اسلیو معده؛ محبوب ترین روش لاغری

عمل جراحی اسلیو معده از جدیدترین شیوه های کاهش وزن با حداقل تهاجم است که طرفداران زیادی پیدا کرده است، دلیل استقبال مردم از جراحی چاقی اسلیو معده این است که نتایج بدست آمده از بیماران بعد از انجام جراحی بسیار امیدوار کننده است و فرد با رعایت رژیم غذایی مناسب اسلیو و فعالیت ورزشی سبک بعد از عمل می تواند تا ۸۰ درصد اضافه وزن خود را کاهش دهد.

مراحل پذیرش بیمار و تکمیل مدارک

وقتی وارد بیمارستان شدید باید به قسمت پذیرش و بستری رفته و چند فرم اداری برای روند جراحی را پر کنید که این روند حدوداً ۳۰ تا ۴۰ دقیقه زمان می‌برد.

معمولا زمان نهایی کردن وقت جراحی اسلیو معده، جراح به شما می‌گویید که  چه ساعتی در بیمارستان جهت پذیرش و بستری حاضر باشید.

ورود به بخش و بستری جهت عمل اسلیو

بعد از اتمام کارهای اداری مربوطه، پرستار از شما می‌خواهد تا کمی منتظر بمانید تا شما را برای ورود به بخش بستری آماده کنند.

بیشتربخوانید... مدت زمان بستری شدن بعد از عمل اسلیو چقدر است

اگر‌به موقع در بیمارستان حاضر شده باشید، شما بعد از مراحل پذیرش با کمک یک پرستار به بخش بستری روزانه می‌روید. در آنجا معاینات قبل از عمل را انجام می‌دهید و مشاوره پزشکی میگیرد و لباس‌ مخصوص اتاق عمل به شما داده می‌شود و شما باید جوراب ضدلخته خون را بپوشید و منتظر بمانید تا نوبت جراحی شما برسد، این مراحل حدودا ۱ ساعت زمان میبرد. اما این زمان‌ها تقریبی تخمین زده شده اند و ممکنه کمی بیشتر و یا کتر طول بکشید اما شما باید تمامی این مراحل را طی کنید تا بتوانید برای انجام جراحی به اتاق عمل بروید.

سایر مقالات مهم ... بی اختیاری ادرار کودکان در روز

مشاوره پزشکی قبل از عمل

قبل از جراحی اسلیو معده پزشک باید مطمئن باشد که بدن شما آماده عمل جراحی است و به همین دلیل پیش از رفتن به اتاق عمل علائم موارد زیر چک و بررسی می‌شود.

منبع: https://www.bimarestaan.ir/


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۲۸:۴۳ توسط:Admin موضوع: جراحی لاغری نظرات (0)