دانستنی ها دانستنی ها .

دانستنی ها

آشنایی با مارک‌های فیلر زیر چشم

تزریق فیلر چشم، روشی برای رفع تیرگی ها و چین و چروک چشم است. انواع فیلر چشم با برندهای مختلف تولید می‌شود. اما به طور معمول در تمام فیلرها از اسید هیالورونیک استفااده شده است. این ترکیب تناقضی با ترکیب شیمیایی بدن ندارد و با استفاده‌ی طولانی عارضه‌ای را ایجاد نمی‌کند. بهترین برند فیلر زیر چشم شامل موارد زیر است:

فیلر زیر چشم ژوویدرم

فیلر زیر چشم ژوویدرم توانایی از بین بردن چروک‌های معمولی و عمیق را به مدت ۶ تا ۱۸ ماه دارد و می‌تواند با از بین بردن چروک‌ها چهره را شاداب و جوان کند. این محصول می‌تواند به عنوان یک راه حل تاثیر گذار برای از بین بردن چین و چروک‌های عمیق باشد چون در زمان انعطاف خندیدن و گریه کردنن پوست حالت طبیعی خود را حفظ می‌کند.

سایر مقالات ... پروفایلو پوست

فیلر زیر چشم تنوسیال

فیلر زیر چشم تنوسیال یک شیوه موثر برای از بین بردن چین و چروک صورت و برگرداندن ظاهر جوان به چهره فرد است. با تزریق این ماده کلاژن و اسید هیالورونیک پوست تامین می‌شود و به همین دلیل چهره شاداب و جوان می‌شود.

فیلر زیر چشم استایلج

کسانی که می‌خواهند بهترین مارک فیلر زیر چشم را انتخاب کنند باید  فیلر زیر چشم استایلج  را هم در نظر داشته باشند. استفاده از این برند موجب از بین رفتن سیاهی و چروک اطراف چشم می‌شود و سلامت آن برای افراد بالای ۲۱ سال تایید شده است. همچنین این ژل می‌تواند برای پر کردن گودی و لیفت اطراف چشم مورد استفاده قرار بگیرد.

سایر مقالات ... تزریق ژل خط خنده

تزریق فیلر چشم چگونه است؟

شیوه انجام تزریق ساده است اما در عین حال باید توسط فرد با تخصص و تجربه انجام شود تا خطرات و عوارض فیلر چشم کم شود. با اینکه تزریق درد چندانی ندارد، اما پزشک می‌تواند برای راحت بودن بیمار از داروهای بی‌حسی موضعی استفاده کند. سپس از سوزن خیلی نازک برای پر کردن گودی ناحیه استفاده کند.

در نهایت فیلر زیر پوست بیمار تزریق می‌شود و چین و چروک‌های دور چشم با حداکثر ۵ بار تزریق کردن مسطح و صاف می‌شود.

ماندگاری تزریق فیلر چشم چقدر است؟

ماندگاری ژل تزریق شده به زیر چشم به چند عامل بستگی دارد. محصول و برندی که استفاده می‌شود و کیفیت آن بر ماندگاری تاثیر گذار است از طرف دیگر ویژگی‌های فردی هم می‌تواند ماندگاری تزریق را تغییر دهد. اما به طور کلی دوام تزریق‌ها زیاد نیست و معمولاً بین ۶ تا ۱۸ ماه است.

منبع: www.fillerbini.ir

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۰۶:۲۷ توسط:Admin موضوع: زیبایی نظرات (0)