دانستنی ها دانستنی ها .

دانستنی ها

تاثیر ارتودنسی بر زیبایی

ارتودنسی به منظور زیبایی امروزه تقاضای بسیاری پیدا کرده است.از آنجایی که بسیاری از افرادی که تصمیم به ارتودنسی دارند هدفشان تنها  “زیبایی” است، در این مقاله از دندانه ما در این باره  صحبت خواهیم کرد و اطلاعاتی در این زمینه و موارد مرتبط در اختیار خوانندگان قرار خواهیم داد.

تاثیر درمان ارتودنسی بر زیبایی نیمه پایینی صورت

ارتودنسی دندان می تواند قسمت های پایینی صورت را کاملا تحت تاثیر قرار دهد:

·         فرم لب و ارتفاع بینی تا چانه را اصلاح کند

·         لبخند زیبا بیافریند

·         صورت گرد را کشیده کند

·         از کشیده گی زیاد صورت بکاهد

·         لب های بیرون زده را خوش فرم و کمی به سمت داخل متمایل کند

·         لب های باریک را برجسته کند

ارتودنسی به منظور زیبایی لبخند

یک لبخند زیبا برای همه ما دارای اهمیت بسیاری است. در گذشته بسیاری از بزرگسالان از داشتن براکت های ارتودنسی روی دندان هایشان خجالت می کشیدند. یا نمی خواستند برای زیبایی لبخند خود هزینه ای کنند. یا  نمی توانستند زمانی را برای این کار صرف کنند. در اینجا بهترین متخصص ارتودنسی به پاسخ به سوالات رایج و ترس بی مورد از ارتودنسی به منظور زیبایی پرداخته است.

آیا ارتودنسی برای من خیلی دیر نشده است؟

اگر دندان های شما فقط نامرتب هستند. یا اینکه شما قصد دارید آنها را مرتب کنید و طرح لبخند خود را اصلاح کنید. درمان ارتودنسی به شما کمک خواهد کرد تا به خواسته خود برسید. واقعیت این است که یک نفر از هر پنج بیمار ارتودنسی یک فرد بزرگسال است. در درمان ارتودنسی هیچ محدودیت سنی برای بیماران بزرگسال با لثه های سالم وجود ندارد. درمان ارتودنسی به شما اجازه می دهد تا شما یک  لبخند زیبا را که در تمام طول مدت عمر به آن می اندیشید برایتان به ارمغان بیاورد. من قبلا درمان ارتودنسی انجام داده ام اما دندان هایم دوباره کمی حرکت کرده اند اهمیت حفظ پس از اتمام دوره ارتودنسی جنبه کلیدی دارد. اگر بیماران  درک کنند که چرا نگهدارنده ثابت و نگهدارنده های متحرک برای درمان ارتودنسی تولید شده اند آنها نگهدارنده متحرک را به عنوان نیاز بعد از پایان دوره استفاده خواهند کرد. علاوه بر آن بیماران پس از پایان دوره ارتودنسی باید برای نظارت به حفظ و نگهداری ارتودنسی فراخوان شوند. به احتمال زیاد این جلسات ویزیت انگیزه ای برای استفاده بعدی از دستگاه ارتودنسی متحرک خواهد شد. زیرا برای بسیاری از آنها نیاز به درک حفظ ارتودنسی پس از پایان کار به عنوان یک حمایت از سرمایه گذاری خود است.

بیشتربخوانید... هزینه ارتودنسی

آیا با وجود براکت های ارتودنسی تمیز کردن دندان دشوار تر نمی شود؟

” البته بهداشت دهان و دندان پس از ارتودنسی به توجه بیشتری نسبت به قبل  نیاز دارد. اما این مورد می تواند به وسیله ابزارهای مناسبی مانند:

·         مسواک برقی

·         شستشو با فلوراید

·         استفاده از نخ دندان

·         به خوبی کنترل شود.

منبع: بهترین متخصص ارتودنسی در کرج


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۴۳:۰۹ توسط:Admin موضوع: اسپانسر نظرات (0)