دانستنی ها دانستنی ها .

دانستنی ها

کاشت ابرو چیست؟

یک روش زیبایی که در آن با کمک تکنیک های مختلفی می توان فرم ابرو، کم حجم و نازک بودن آن را اصلاح کرد.

چه کسانی نیاز به  کاشت ابرو دارند؟

افرادی که دارای ابروهای نازک، کم حجم و کم پشتی هستند و یا در اثر اصلاح بیش از حد و جراحی، موهای خود را از دست داده اند، می توانند برای کاشت ابرو اقدام کنند.

هزینه کاشت ابرو چقدر است؟

معمولا قیمت کاشت ابرو بین 3 میلیون تومان تا 5 میلیون تومان متغیر است، این تفاوت قیمت به عواملی مختلفی بستگی دارد. که در این مقاله درباره آن بحث خواهیم کرد.

عواملی در تعیین هزینه کاشت ابرو نقش دارند؟

تخصص و مهارت پزشک

متخصص با مهارت بالایی کاشت ابرو را انجام می دهد و از بروز عوارض جدی و صدمه به بافت های اطراف مو و ابرو جلوگیری می کند و احتمال بروز آن ها را به حداقل می رساند. اگر کاشت ابرو توسط پزشک بی تجربه انجام شود، احتمال بروز عوارضی مانند التهاب، قرمزی، حساسیت و آسیب به سایر بافت ها بیشتر می شود.

با توجه به مطالب گفته شده تخصص و تجربه پزشک در تعیین هزینه کاشت ابرو نقش دارد، افراد متخصص و کاربلد دستمزد بیشتری دریافت می کنند.

نوع روش کاشت ابرو

کاشت ابرو طبیعی با موهای طبیعی، کاشت ابرو با موهای مصنوعی، کاشت ابرو با نوارهای ابرو و یا روش میکرو پیگتیشن از جمله روش های کاشت ابرو هستند. هر کدام از این روش با توجه به تکنیک، دستگاه ها به کارفته، استفاده از موهای طبیعی و مصنوعی و مدت زمان انجام آن ها، هزینه های متفاوتی دارند. اگر کاشت ابرو با موهای طبیعی و با دستگاه های پیشرفته انجام شوند، هزینه آن گران است.

مواد مورد استفاده

نوع مواد، کیفیت و ماندگاری این مواد به طور مستقیم بر روی قیمت کاشت ابرو تاثیر می گذارد. برند های مختلفی در بازار وجود دارد که براساس کیفیت و ماندگاری متفاوت هستند. برندهای معتبر از مواد با کیفیت و با ماندگاری بالا استفاده می کنند و قطعا هزینه بیشتری دارند.

تعیین هزینه کاشت ابرو با توجه به هزینه های جانبی

هزینه های جانبی مانند هزینه انجام آزمایش، داروهای تجویز شده، جزء هزینه های کاشت ابرو به حساب می آیند.

هزینه های کلینیک

در کلینیک ها، نوع خدمات، تجهیزات مورد استفاده، دستگاه های مورد نیاز برای کاشت ابرو در قیمت آن تاثیر دارند.

فرم ابرو و میزان گرافت های مورد نیاز

یکی دیگر از عوامل موثر در قیمت کاشت ابرو، فرم ابروهای درخواستی فرد است، اگر فرم درخواستی فرد مدلی پهن باشد، باید تعداد گرافت های بیشتر را برای کاشت این مدل ابرو برداشت که در افزایش قیمت کاشت ابرو نقش دارد.

تعداد گرافت های مورد نیاز برای کاشت ابرو

از جمله عوامل تاثیر گذار در هزینه کاشت ابرو میزان تراکم ابروی درخواستی فرد است که بروی میزان گرافت های مورد نیاز برای کاشت تاثیر دارد. ابروهای پر تراکم، گرافت های بیشتری نیاز دارد و در این حالت، زمان و پیچیدگی های بیشتری برای برداشت گرافت و کاشت مو نیاز است و به طبع هزینه بیشتری لازم دارد.

تعداد جلسات مورد نیاز برای کاشت

معمولا کاشت ابرو در یک جلسه انجام می شود اما ممکن است که به دلیل کم حجم بودن ابروهای فرد و شرایط دیگر، تعداد جلسات بیشتری برای کاشت نیاز داشته باشد.

تعداد جلساتی که نیاز است تا فرد به فرم در درخواستی برسد، در هزینه های نهایی کاشت ابرو تاثیر دارد.

در دسترس بودن کلینیک

محل و موقعیت کلینیک یکی از عوامل تعین کننده در در هزینه کاشت ابرو است، قیمت کاشت ابرو در تهران به دلیل دسترسی، رقابت و هزینه املاک متفاوت است.

منبع: مجله سلامتی بیمارستان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ تیر ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۲۵:۵۷ توسط:Admin موضوع: زیبایی نظرات (0)

عوارض کاشت ابرو؛ آیا این عمل می‌تواند خطرناک باشد؟

هر عمل زیبایی یا درمانی که انجام می‌دهیم دارای عوارضی است که با برخی مراقبت‌های قبل یا بعد از عمل می‌توان آن‌ها را کاهش داد. اگر دوست دارید درباره مراقبت‌های قبل از کاشت ابرو و مراقبت‌های بعد از کاشت ابرو اطلاعات کافی را به دست آورید، می‌توانید مقالات مربوط به هریک را در همین وب سایت مراجعه کنید. خوشبختانه عوارض بعد از کاشت ابرو چندان زیاد نیست و به لطف روش‌های جدیدی که اخیرا ایجاد شده‌اند دوران نقاهت بسیار کوتاه‌تر شده و فرد بعد از چند روز می‌تواند به محل کار خود برگردد؛ اما این عوارض و معایب کاشت چه هستند و تا کی ادامه خواهند داشت؟ در ادامه شایع‌ترین عارضه‌های بعد از کاشت ابرو را بیان می‌کنیم.

قرمزی و التهاب پوست

قرمزی و التهاب پوست بلافاصله بعد از کاشت ابروها تا حدود ۳ یا ۴ روز بعد از آن کاملا طبیعی است؛ این موضوع به دلیل زخم‌هایی است که بعد از کاشت ایجاد شده و تغییراتی که در گرافت‌ها به وجود آمده است. ممکن است در نواحی کاشت جوش‌ها و لکه‌های زیر پوستی قرمزی هم دیده شود که کاملا طبیعی است و بدون نیاز به درمان یا داروی خاصی در همان روزهای اول برطرف خواهد شد.

احساس درد

طبیعی است که بعد از برطرف شدن اثرات داروهای بی‌حسی احساس درد داشته باشید و پزشک نیز به منظور کنترل همین موضوع برای شما مسکن تجویز می‌کند. با مصرف به موقع و مداوم مسکن‌ها دیگر احساس دردی نه در ناحیه برداشت و نه در ناحیه کاشت نخواهید داشت. توجه کنید که مسکن‌ها را باید با تجویز پزشک مصرف کنید؛ مصرف خودسرانه آن‌ها یا خودداری از مصرف می‌تواند باعث آسیب رساندن به فولیکول‌های کاشته شده یا ایجاد درد زیاد شود. برای کاهش درد بعد از کاشت کارهای دیگری مانند بالاتر قرار دادن سر در زمان خوابیدن و دراز کشیدن، کمپرس گرم ناحیه دردناک و… را نیز انجام دهید.

ظاهر غیرعادی ابروها بعد از رشد موها

یکی از مواردی که بعد از کاشت ابرو افراد را نگران می‌کند و باعث می‌شود که آن‌ها فکر کنند که کاشت ابرو با شکست مواجه شده است ظاهر غیرعادی ابروها بعد از رشد اولیه موها است.  این موضوع کاملا طبیعی است و به دلیل تفاوت بین مشخصات موهای ناحیه کاشت و برداشت به وجود می‌آید. درست است که پزشک در زمان کاشت شبیه‌ترین موها از نظر ویژگی‌ها، رنگ، ضخامت و نحوه رشد را برای پیوند به ابروها انتخاب می‌کند اما باز هم تفاوت‌هایی دیده می‌شود.

تفاوت رنگ بین موهای پیوندی و طبیعی ابرو

در بعضی موارد حتی بعد از گذشت یک سال و طبیعی شدن فرایند رشد و خواب ابروها باز هم تفاوت جزئی بین رنگ موهای پیوندی و طبیعی ابروها دیده می‌شود. البته این تفاوت رنگ خیلی واضح نیست؛ زیرا پزشکان از محلی که نزدیک‌ترین مشخصات را به موهای ابرو دارند انتخاب می‌کنند؛ اما اگر فکر می‌کنید که این موضوع شما را آزار می‌دهد بهتر است با مشورت پزشک؛ البته بعد از تثبیت نتایج از رنگ‌های مخصوص ابرو استفاده کنید.

تورم ناحیه کاشت ابرو

این موضوع نیز یکی از عوارض طبیعی کاشت ابرو است که می‌تواند ناشی از استفاده از مواد بی‌حسی باشد و ظرف چند روز به طور کامل برطرف می‌شود. معمولا توصیه می‌کنند که برای جلوگیری از بروز تورم و کاهش آن در روزهای اول و به خصوص ساعات اولیه بعد از کاشت تحرک خیلی زیادی نداشته باشید، خم نشوید، پیاده‌روی تند نداشته باشید و ندوید.

خارش ناحیه کاشت یا برداشت ابرو

خارش بعد از کاشت ابرو در نواحی کاشت یا برداشت کاملا طبیعی است و نشانه‌ای از بهبود زخم‌ها و ترمیم پوست به شمار می‌رود. اکیدا توصیه می‌کنیم که در صورت خارش پوست از خاراندن پوست یا دست‌کاری آن خودداری کنید و تا حد امکان تا زمان خوب شدن زخم‌ها این موضوع را تحمل کنید. اگر خارش قابل تحمل نیست با مشورت و تجویز پزشک از پمادها یا داروهای ضد خارش استفاده کنید. هرگز به صورت خودسرانه یا با توصیه دیگران هیچ‌گونه پماد و دارویی مصرف نکنید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ تیر ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۱۲:۱۵ توسط:Admin موضوع: زیبایی نظرات (0)

کاشت ابرو با خواب کاملا طبیعی

کاشت طبیعی ابرو فرآیندی شبیه به کاشت مو است. در واقع فولیکول‌های سالم باید به قسمتی از ابرو که دچار ریزش شده است، انتقال یافته و پیوند انجام گیرد. اما اکنون این سوال پیش می‌آید که فولیکول مو از کجا تامین می‌گردد؟ اگر متخصص بخواهد از مو‌های موجود در ابرو برای استخراج فولیکول استفاده کند، قطعاً همان قسمت که مشکلی ندارد نیز تخلیه خواهد شد. لذا کاشت مو برای ابرو با استفاده از فولیکول موی پشت گوش و یا در درجه دوم، موی پشت سر انجام خواهد شد.

مراحل کاشت ابرو طبیعی

در ادامه تمامی مراحل کاشت ابرو از ابتدا تا انتها را برای شا عزیزان بیان کرده‌ایم:

مرحله اول : طراحی ابرو

در اولین قدم شما باید با پزشک خود صحبت کنید و به او بگویید چه مدل ابرویی را دوست دارید. در زمان کاشت به همان شیوه که دوست دارید، طراحی ابرو انجام گرفته و کاشت فولیکول‌ها در محدوده مشخص شده صورت می‌گیرد.

مرحله دوم : برداشت گرافت

مو به صورت دسته‌های تک شاخه‌ای، دوشاخه، سه شاخه و چهار شاخه رشد می‌کند که به هر شاخه، گرافت گفته می‌شود. اکنون متخصص برای ایمپلنت ابرو، به سراغ برداشت گرافت از بانک مو خواهد رفت.

مرحله سوم : کاشت فولیکول

سپس فولیکول مو در قسمتی از ابرو که ریزش داشته است، کاشته می‌شود. این مرحله به دقت بالایی نیاز دارد تا هم فولیکول در عمق مناسب قرار گرفته و هم زاویه کاشت متناسب با طرح اولیه باشد.

کاشت ابرو با خواب طبیعی

روبروی آینه بایستید و به ابرو‌های خود دقت کنید. متوجه می‌شوید که هر ابرو از سه زاویه تشکیل شده است و جهت رشد مو‌ها در ابرو به گونه‌ای است که به اصطلاح‌ خواب طبیعی در آن رعایت شده است. زمانی که قرار است کاشت ابرو را انجام دهید، باید به مسأله خواب طبیعی ابرو‌ها نیز توجه کنید. در واقع این موضوع به مهارت متخصص بستگی دارد که چه اندازه با ظرأفت عمل کند تا کاشت ابرو با خواب طبیعی اتفاق بیفتد. روش‌های مختلفی برای این منظور وجود دارد ولی متخصص عمدتاً به سراغ روش FIT ، SUT و FUT می‌رود. از مزایای پیوند ابرو با خواب طبیعی عبارتند از:

 

·         ابرو‌های شما ظاهری کاملاً طبیعی و یکنواخت خواهند داشت به گونه‌ای که چهره شما را جوان‌تر و شاداب‌تر خواهد کرد.

·         نیازی نیست که از این به بعد به سراغ روش‌های مصنوعی همانند میکروبیلدینگ، سایه یا هاشور بروید بلکه ابرو‌های طبیعی خود را دارید که همانند سایر مو‌های موجود در ابرو، رشد می‌کنند و می‌توانید حتی رنگ و حالت آن‌ها را تغییر دهید.

·         این روش برخلاف روش‌های آرایشی، ماندگاری همیشگی دارد. بنابراین اگر شما به خوبی از ابرو‌های خود مراقبت کنید، بعد از کاشت ابرو از نتیجه پیوند راضی خواهید بود.

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۰۷:۱۱ توسط:Admin موضوع: زیبایی نظرات (0)

علائم سنگ کلیه کدامست؟

سنگ کلیه چیست؟ سنگ کلیه به مجموعه ای از کریستال های جامد گفته می شود که در داخل کلیه به وجود می آیند. این کریستال های از تجمع املاح معدنی موجود در ادرار تشکیل می شوند و می توانند در هر نقطه از سیستم  ادراری مانند کلیه، مجاری ادراری، اندام های تناسلی و مثانه شکل بگیرند.

عوامل موثر در شکل گیری سنگ کلیه

عوامل زیر در به وجود آمدن سنگ کلیه موثر هستند:

·         شرایط جوی محل زندگی

·         سن

·         تغذیه

·         میزان فعالیت بدنی

·         برخی بیماری‌های مانند دیابت، چاقی، فشار خون بالا و سایر بیماری‌های کلیوی

·         عوامل ژنتیکی

·         مصرف برخی از داروها

علائم سنگ کلیه چیست؟

معمولا سنگ کلیه تا زمانی که ثابت باشد، بدون علامت است و دردی به همراه ندارد. اما زمانی که سنگ به حرکت در می آید، درد و سایر علایم آن نیز ظاهر می شوند. هر چقدر اندازه سنگ بزرگ باشد درد ناشی از آن نیز بیشتر است.

·         درد ناشی از سنگ کلیه

·         وجود خون در ادرار

·         احساس سوزش در هنگام دفع ادرار

·         گرفتگی در ادرار

·         تکرر ادرار به دلیل سنگ کلیه

·         ادرار بد بو و کدر

·         تب، لرز، تهوع و استفراغ دیگر علائم سنگ کلیه اند

راه های تشخیص سنگ کلیه کدامند؟

·         اولتراسوند کلیه

·         سی تی اسکن

·         سونوگرافی

·         آزمایش ادرار

·         آزمایش خون

راه های درمان سنگ کلیه

با توجه به علائم سنگ کلیه و تشخیص آن باید برای درمان آن اقدام کرد. پزشک از روش های زیر برای درمان سنگ کلیه استفاده می کند:

·         مصرف آب

·         دارو

·         جراحی

منبع: https://www.bimarestaan.ir/

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۵۴:۲۹ توسط:Admin موضوع: زیبایی نظرات (0)

قیمت کاشت ابرو در تهران چقدر است؟

هزینه کاشت ابرو در تهران بر اساس عوامل موثر بر روی قیمت جراحی تعیین می‌گردد که این قیمت می‌تواند برای افراد مختلف متفاوت باشد. قیمت کاشت ابرو در تهران را می‌توان به صورت حدودی از ۸ میلیون به بالا در نظر گرفت. توجه داشته باشید که این هزینه بر اساس تعداد تارهای موی کاشت شده متغیر است.

عوامل موثر بر هزینه کاشت ابرو تهران چیست؟

فاکتورهای بسیاری هستند که بر قیمت کاشت ابرو تاثیرگذار می‌باشند. برخی از این عوامل به شرح زیر است:

·         میزان دستمزد پزشک متخصص

·         میزان هزینه کلینیک کاشت ابرو طبیعی

·         میزان تراکم ابروها

·         فرم ابروهای مورد نظر

·         تکنیک مورد استفاده

·         هزینه‌های جانبی

آیا کاشت ابرو به صورت دائمی است؟

بله. کاشت و پیوند ابرو دائمی ترین روش برای پرپشت کردن ابروها می باشد که پس از یک دوره ریزش و رشد، کاملا طبیعی در می آیند.

هزینه کاشت ابرو اقساطی در تهران

قیمت کاشت ابرو چقدر است؟ برخی از کلینیک‌ها و پزشکان برای راحتی بیماران خود شرایط قسطی پرداخت هزینه کاشت ابرو در تهران را فراهم کرده‌اند. کاشت ابرو قسطی به این صورت است که بیمار در ابتدا مبلغی را به عنوان پیش پرداخت به کلینیک پرداخت می‌کند و مابقی آن را با توجه به شرایط کلینیک در چند قسط و ماهانه پرداخت می‌تماید.

همچنین باید در نظر داشته باشید که کلینیک ممکن است با توجه به شرایط و قواعد خود از بیمار به ازای هر قسط، چک و یا سفته به عنوان ضمانت دریافت کند.

 

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۵۰:۰۶ توسط:Admin موضوع: زیبایی نظرات (0)

معیار های انتخاب بهترین دکتر فیلر بینی

برای پیدا کردن بهترین متخصص فیلر بینی باید چندین ملاک مهم را در نظر گرفت، در زیر برخی از مهم ترین معیارها را بررسی می‌کنیم:

داشتن مدرک تخصصی

پزشکی که تزریق ژل انجام می دهد باید مهارت و تجربه کافی را داشته باشد، دوره های تخصصی زیبا سازی صورت را گذرانده و دارای مدرک تخصصی در همه زمینه ها باشد. بهترین دکتر فیلر بینی باید بر همه روش ها و تکنیک‌ها زیبایی صورت از جمله تزریق ژل مسلط باشد.

دارای رزومه و سابقه پزشکی موفق

بیماران می توانند برای انتخاب یک دکتر موفق رزومه و سابقه پزشکی او را بررسی کند. همچنین پزشکان می توانند برای اطمینان دادن به بیمار نمونه های بیماران قبلی خود را در اختیار او قرار دهد. بررسی عکس های قبل و بعد از درمان بیماران به انتخاب بهترین دکتر فیلر بینی کمک می کند.

بیشتربخوانید... فیلر بینی برای چه کسانی مناسب است

برگزاری جلسه مشاوره برای بیمار

اغلب متخصصان در جلسه اول برای بیماران جلسه مشاوره برگزار می کنند، در این جلسات اطلاعات لازم درباره مشکلات بیماران و راه های درمان آن ها را در اختیارشان قرار می دهند.

 بیمار باید در این جلسه نحوه برخورد و پاسخ گویی پزشک را بررسی کند، معمولا افراد باتجربه و متخصص در پاسخ دادن به سوالات بیمار و بر طرف کردن ابهامات او کاملا حرفه ای برخورد می کنند.

بهترین دکتر فیلر بینی باید نحوه تزریق ژل به بینی، مزایا، معایب، روش های مراقبت بعد از درمان و هزینه های آن را به طور کامل برای بیمار توضیح دهد.

معتبر بودن کلینیک ها و ییمارستان های محل کار

اکثر کلینیک ها و بیمارستان های معتبر به دنبال جذب افراد متخصص و با تجربه هستند، بیمار برای اینکه بهترین متخصص در زمینه فیلر بینی را انتخاب کند باید در مورد محل‌های که پزشک در آنجا مشغول به کار است، پرس و جو کند.

 

بهتر است بیمار برای انجام فیلر بینی به متخصصینی  مراجعه کند که در کلینیک ها و بیمارستان های معتبر مشغول به کار هستند.

بیشتربخوانید.... تزریق فیلر لب طبیعی

استفاده از تجهیزات و تکنیک های به روز

بهترین دکتر فیلر بینی باید برای انجام روش های زیبایی از تجهیزات پیشرفته و روش های مدرن استفاده کند، داشتن دستگاه و امکانات بروز اعتماد بیمار را نسبت به دکتر بیشتر می‌کند.

استفاده از معتبر ترین و بهترین ژل ها

معمولا پزشک متخصص از بهترین و با کیفیت ترین ژل‌ها برای انجام فیلر بینی استفاده می کنند، معمولا بهترین پزشکان ژل ها موجود در بازار را به خوبی می شناسند و سعی می‌کنند برای بهتر به نتیجه رسیدن درمان و کسب رضایت مشتری بهترین نوع آن را به کار  ببرند.

منبع: https://www.bimarestaan.ir/

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۵۵:۴۸ توسط:Admin موضوع: زیبایی نظرات (0)

فیلر بینی چیست؟

فیلر بینی یک روش زیبایی بدون جراحی است که به صورت تزریق یک ماده پرکننده در زیر پوست بینی انجام می شود و باعث تغییر موقت شکل بینی می شود. فیلر بینی با نام مستعار” عمل بینی پانزده دقیقه ای” هم شناخته می شود.

مراحل تزریق فیلر

مراحل تزریق فیلر بینی به این صورت است که بعد از مشاوره و صحبت با پزشک متخصص در مورد نتیجه دلخواه، شما باید روی تخت جراحی و در حالت نیمه نشسته قرار بگیرید تا تزریق انجام شود. در این روش زیبایی برعکس جراحی بینی، احتیاجی به بیهوشی نیست. بلکه با یک پماد موضعی بینی شما حالت بی حسی گرفته و سپس پزشک با یک سوزن نازک مواد پرکننده را به نواحی مورد نظر تزریق می کند و بعد از تزریق برای رسیدن به حالت طبیعی و دلخواه بینی را ماساژ می دهد تا شکل خوبی پیدا کند.

فیلر برای چه کسانی مناسب است؟

همه افرادی که می خواهند شکل طبیعی بینی خود را تغییر دهند و حتی افرادی که عمل زیبایی بینی داشته اند، می توانند تزریق فیلر را انجام دهند.

با این حال تزریق فیلر مناسب این افراد است:

·         افرادی که بینی آنها شکل نامتقارنی دارد.

·         افرادی که بینی پهن و کوبیده دارند.

·         افرادی که قوز بینی مختصری دارند.

·         افرادی که بینی بدون برآمدگی و تخت دارند.

·         افرادی که نوک بینی افتاده ای دارند.

·         افرادی که دارای برجستگی یا فرورفتگی روی بینی شان هستند.

چه کسانی نباید تزریق فیلر به بینی را انجام دهند؟

هرچند تزریق فیلر یک روش زیبایی بی خطر است. اما بعضی افراد باید از انجام آن خودداری کنند. از جمله افرادی که تزریق ژل بینی توصیه نمی شود عبارتند از:

 

·         افراد زیر 18 سال

·         خانم های باردار و شیرده

·         افرادی با بیماری های خود ایمنی و دیابت

مزایا

این روش که در چند سال اخیر میان جوانان بسیار رواج پیدا کرده است، دارای مزیت هایی به شرح زیر می باشد:

·         برای تزریق فیلر هزینه کمتری نسبت به جراحی بینی دریافت می شود. این روش برای افرادی که تمایل به تغییر شکل بینی خود دارند ولی توانایی پرداخت هزینه جراحی را ندارند، بسیار مناسب است.

·         در حین تزریق ژل به بینی خبری از درد، بیهوشی، خونریزی و بخیه نیست. همانطور که توضیح دادیم، با زدن چند سوزن به بینی انجام می شود.

·         بعد از تزریق، احتیاج به هیچ استراحتی نیست و به راحتی می توانید به انجام کارها و فعالیت های خود بپردازید.

منبع: bimarestaan


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۰۷:۳۵ توسط:Admin موضوع: زیبایی نظرات (0)

فیلر بینی برای چه افرادی قابل انجام است؟

فیلر بینی یک روش زیبایی غیر جراحی برای اصلاح فرم بینی است اما این روش دائمی نیست و برای افرادی که به نیاز به ایجاد تغییرات اساسی و خاصی در فرم بینی دارند، مناسب نیست. تا چند سال پیش تنها راه اصلاح فرم بینی عمل جراحی بود، اما امروزه می توان بدون جراحی و با کمک تزریق فیلر، بینی خود را تغییر داد. اگر شما هم برای اصلاح بینی خود قصد انجام فیلر را دارید، باید بدانید که فیلر بینی برای چه کسانی مناسب است؟

فیلر بینی چیست؟

روشی است که در آن با تزریق یک ماده پر کننده مانند اسید هیالورونیک در زیر پوست بینی می‌توان فرم آن را تغییر داد. با تزریق ژل به نواحی مختلف بینی، به راحتی می توان یک فرم ایده آل به بینی بخشید.

فیلر بینی برای چه کسانی مناسب است؟

 تزریق فیلر برای افرادی که به هر دلیلی نمی خواهند، عمل جراحی بینی انجام دهند، گزینه مناسبی است، اما معمولا فیلر بینی برای افرادی که دارای مشکلات کوچک و جزئی در بینی خود هستند، نتیجه بخش است؛ بنابراین تزریق ژل برای افرادی که مشکلات زیر را دارند، قابل انجام است:

·         داشتن قوز بینی

·         کجی و نامتقارن بودن بینی

·         وجود افتادگی در بینی

·         تورفتگی های روی بینی

·         نیاز به تغییرات جزئی در بینی بعد از عمل جراحی بینی

فیلر بینی برای چه کسانی مناسب نیست؟

هرچند که فیلر بینی یک روش رایج برای اصلاح فرم بینی است اما برای رفع مشکلات زیر مناسب نیست:

·         بینی شکسته معمولا با فیلر بینی قابل اصلاح نیست.

·         تزریق ژل برای کوچک کردن بینی های بزرگ مناسب نیست.

·         تزریق ژل برای اصلاح قوز و برآمدگی ها بزرگ کاربرد ندارد.

·         فیلر بینی برای برطرف کردن، پهنی بینی مناسب نیست.

علاوه بر موارد بالا اگر فردی دارای شرایط زیر باشد تزریق فیلر بینی برای او مجاز نیست:

 

·         فردی که نسبت به لیدوکائین حسایت دارد.

·         زنانی که در دوران بارداری و شیر دهی هستند.

·         وجود بیماری پوستی یا آلرژی پوستی در فرد نیز مانع تزریق ژل است.

·         فردی که دارای عفونت سینوسی، دستگاه گوارش و حفره دهان است.

منبع: https://www.bimarestaan.ir/

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۱۴:۴۵ توسط:Admin موضوع: زیبایی نظرات (0)

تزریق فیلر لب چیست؟

امروزه زیبایی و جوانی صورت بیشتر از سال‌های گذشته مورد توجه افراد جامعه قرار گرفته است، بیشتر افراد به دنبال روش‌هایی برای اصلاح و بر‌طرف کردن چین و چروک صورت و یا تغییر فرم آن هستند. یکی از این روش‌ها تزریق ژل به لب یا همان تزریق فیلر لب طبیعی است.

لب یکی از اعضای صورت است که تاثیر زیادی در زیبایی دارد، اما برخی افراد از فرم لب یا چین چروک دور آن احساس رضایت ندارند، به دنبال زیبایی و جوان‌سازی لب هستند و به سراغ تزریق لب می‌روند.

فیلر لب چیست؟

تزریق فیلر به لب نوعی عمل زیبایی است، که برای پر و حجیم کردن لب، برطرف کردن چروک دور لب کاربرد دارد. پرکننده‌های لب از اسید هیالورونیک مصنوعی  تشکیل می‌شوند. اسید هالورونیک یک ماده طبیعی در بدن انسان است، به همین دلیل با کمترین تهاجم و خطر با کمک این ژل، لب حجیم و پر می‌شود.

بیشتربخوانید... ماندگاری ژل پرفکتا

تزریق ژل لب برای چه کسانی مناسب است؟

افرادی که از حجم و فرم لب‌های خود راضی نیستند، به طور طبیعی لب باریک و کوچکی دارند و می‌خواهند لب‌های بزرگ‌تری داشته باشند، می‌توانند ژل لب تزریق کنند. همچنین برای افرادی که به دلیل افزایش سن، افتادگی لب و چین و چروک دور لب دارند، گزینه مناسبی است. اما باید توجه داشت که این روش زیبایی برای برخی افراد مناسب نیست و نباید این عمل را انجام دهند.

تزریق فیلر لب باریک برای افراد زیر انجام نمی‌شود:

کسانی که بیماری‌های تنفسی دارند از جمله آسم

افرادی که قبلاً تجربه سکته مغزی داشتند

زنان باردار و شیرده

افرادی که آسپرین استفاده می‌کنند

مبتلایان به بیماری‌های قلبی

مبتلایان به دیابت

بیشتربخوانید... دکتر جوش

چه زمانی نیاز به تزریق ژل لب است؟

معمولا در شرایط زیر نیاز به استفاده از فیلر است:

 فرم دادن به لب

برجسته کردن لب‌ها

رفع چین و چروک و افتادگی لب

از بین بردن افتادگی گوشه لب‌ها

منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۳۰:۲۳ توسط:Admin موضوع: زیبایی نظرات (0)

از بین بردن خانگی جوش صورت

برای درمان انواع جوش صورت و از بین بردن آن چند روش ساده و خانگی وجود دارد. در این مطلب روش‌هایی برای درمان سریع جوش صورت به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانند سلول‌های مرده پوست را از بین برده و باعث رفع جوش صورت و درمان جای جوش شوند. در ادامه با بهترین دکتر درمان جوش همراه باشید.

علت جوش صورت چیست؟

برای اکثر مردم جوش‌ صورت تنها نشانه‌ای از مشکلات پوستی است که در نتیجه‌ی اختلال بخش‌های تولید‌کننده‌ی چربی پوست به وجود آمده‌ است. به طور کلی این بخش‌ها به دلایلی بیش فعال می‌شوند و شروع به تولید مقدار زیادی چربی می‌کنند که در نتیجه‌ی آن این بخش‌ها در چربی غوطه ور می‌شوند.

ارگانیسم‌های زنده‌ی میکروسکوپی که به طور معمول روی پوست وجود دارند در این حجم زیاد چربی به دام می‌افتند و باعث ایجاد آلودگی و تولید ترشحات بعدی می‌شوند. این اتفاقی است که نقطه‌ی برآمده روی پوست که آن را جوش می‌نامیم، ایجاد می‌کند.

بیشتربخوانید... رفع جوش های بلوغ

روش‌های درمان جوش صورت

بسیاری از مردم قبول دارند که استفاده از مواد شیمیایی خشن، شست‌وشوی طاقت فرسا و حتی لایه برداری‌ و لیزر کردن تحت‌ نظر پزشک واقعا پوست را حساس کرده و مشکل را تشدید می‌کند. بنابراین می‌توان برای جوش‌های دوره‌ای با دفعات ظهور محدود، از راه‌های درمانی فوق‌العاده متداولی که جوش‌ و آکنه را با سرعت و به راحتی از بین می‌برند استفاده کرد.

·         روش‌های درمان جوش صورت

·         از بین بردن جوش صورت با یخ

·         درمان جوش با روغن زیتون

·         از بین بردن جوش صورت با ماست

·         درمان جوش صورت با سیب و عسل

·         درمان جوش صورت با ژل آلوئه‌ ورا

·         درمان جوش صورت با خیار

·         از بین بردن جوش صورت با آبلیمو

منبع: مجله سلامتی

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۲۳:۵۴ توسط:Admin موضوع: زیبایی نظرات (0)