دانستنی ها دانستنی ها .

دانستنی ها

لوازم یدکی هیوندای

معروف‌ترین برند خودروساز کره‌ای که هر شخصی دوست دارد یکی از خودروهای این برند را داشته باشد. سوناتا، سانتافه، جنسیس، آزرا و توسان از معروف‌ترین و پرفروش‌ترین خودروهای این برند کره‌ای هستند که در ایران از استقبال بی‌نظیری برخوردار شده‌اند.

خودروهای Hyundai به استهلاک کم و دوام فنی بالایشان شناخته می‌شوند. ممکن است شما صاحب یکی از خودروهای این برند باشید و یا قصد خرید آن را داشته باشید و ندانید قطعات یدکی آن را از کجا و چگونه تهیه کنید. ما تلاش کرده‌ایم شما را راهنمایی کنیم تا قطعات هیوندای ژاپنی را با بهترین قیمت در برندهای متنوع به راحتی بدون اتلاف وقت و هزینه اضافی خریداری کنید.

انواع لوازم یدکی های هیوندای

لوازم یدکی هیوندای موتورز مانند دیگر لوازم یدکی به چند دسته اصلی تقسیم می‌شود:

قطعات بدنه و تزئینات هیوندای: رینگ چرخ، رام، درب، آینه بغل، گلگیر، شلگیر، سپر، دیاق و ...

سیستم روشنایی هیوندای: مه شکن، پروژکتور، هدلایت، چراغ خطر، شبرنگ، چراغ جلو، راهنما آینه، چراغ دنده عقب و ...

سیستم جلوبندی و تعلیق هیوندای: فنر لول، سگدست، سیبک، کمک فنر، قرقری، دسته موتور، پمپ هیدرولیک، پمپ کلاچ، اکسل، سر پلوس و ...

قطعات موتوری هیوندای: یاتاقان ثابت و متحرک، واشر سر سیلندر، زنجیر تایم، سرسیلندر، میل سوپاپ دود و هوا، واشر کامل و ...

قطعات سیستم ترمز هیوندای: پمپ ترمز، سیم ای بی اس چرخ، استپ ترمز، میل ژامبون، پمپ ترمز، کاسه چرخ و ...

سیستم رادیاتور هیوندای: کمپرسور کولر، رادیاتور کولر، سینی رادیاتور، کندانسور کولر، مجموعه فن آب، منبع آب، درب رادیاتور، رادیاتور بخاری و ...

قطعات برقی هیوندای: کمپرسور کولر، کروز کنترل، سنسورها، کویل، فشنگی دمای آب، ترموستات، مقاومت فن موتور

قطعات مصرفی هیوندای: شمع، لنت ترمز، دیسک ترمز، صافی بنزین، فیلتر روغن، فیلتر بنزین، فیلتر هوا، فیلتر کابین

برند لوازم یدکی خودروهای هیوندا

برند اصلی لوازم هیوندا جنیون پارت و موبیس می‌باشد. البتّه توجّه داشته باشید که موبیس زیر مجموعه‌ی هیوندای پارت می‌باشد و قطعات موبیس به عنوان درجه 2 و قطعات جنیون به عنوان درجه 1 شناخته می‌شوند. به خاطر داشته باشید هر دو برند کره ای؛ اصلی و اورجینال هستند.

خرید اینترنتی قطعات کیا و هیوندای

این روزها که در بازار فروش لوازم یدکی قطعات غیر اصلی و تقلبی با نام قطعه اصلی و اورجینال با قیمت‌های بسیار بالایی به فروش می‌روند، انتخاب یک فروشگاه معتبر و خرید یک قطعه با کیفیت و قیمت مناسب، امری دشوار و طاقت فرسا برای افراد به خصوص برای افرادی که زمانی برای صرف کردن در بازار سطح شهر را ندارند می‌باشد. لذا خرید آنلاین و اینترنتی با انتخاب یک فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی هیوندای ضمن صرفه‌جویی در وقت و هزینه می‌تواند بهترین انتخاب برای خریدی راحت و سریع باشد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ تیر ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۳۱:۱۱ توسط:Admin موضوع: اسپانسر نظرات (0)